معرفی انواع میز ناهار خوری

میز ناهارخوری یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون داخلی خانه است که می توان گفت یک نقطه مرکزی است و باعث می شود اعضای خانواده دور آن جمع شوند و با صرف ناهار و شام فضایی گرم و صمیمی داشته باشند. اگرچه در گذشته استفاده از انواع میز ناهارخوری در منازل بیشتر جنبه تزئینی داشت، اما امروزه جایگاه ویژه ای در زندگی مردم پیدا کرده و یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین وسایل در دکوراسیون منزل است. البته با توجه به فضای کم آپارتمان های امروزی سعی می شود از انواع میز ناهارخوری کوچک استفاده کنند.


یک میز محکم انتخاب کنید

انتخاب میز ناهارخوری بسیار مهم است و باید میزی را انتخاب کنید که در بین انواع میز ناهارخوری از بهترین و مستحکم ترین مواد ساخته شده باشد و ساخت آن به صورت استاندارد انجام شود تا حس خوبی داشته باشد و شیک باشد. بهترین مواد برای میزهای ناهار خوری چوب، پلاستیک، فلز و فایبرگلاس است.


بهترین چیدمان مبل در پذیرایی مستطیلی

زیباترین میزهای غذاخوری که در هر سبکی از دکوراسیون منزل قابل استفاده است میزهای چوبی هستند. میزهای ناهارخوری از چوب گردو، بلوط یا راش وزن و قیمت بالاتری نسبت به سایر میزهای چوبی دارند اما کیفیت و جلوه بسیار خوبی دارند. اما اگر در بین انواع میز ناهار خوری جدید به دنبال کاری بادوام و با قیمت مناسب هستید می توانید میزهای ناهارخوری را انتخاب کنید که از چوب های مهندسی یا کامپوزیت مانند تخته سه لا، ام دی اف با کیفیت و ... ساخته شده اند. البته دوام این میزها کمتر از میزهای چوبی است.


روی میز ناهارخوری از شیشه استفاده کنید

با استفاده از شیشه بر روی انواع مدل میز ناهارخوری می توان از آسیب و خط و خش بر روی آن جلوگیری کرد. شیشه ها را می توان به راحتی با همه سبک های دکوراسیون هماهنگ کرد و با قرار دادن آنها روی میز هارمونی خاصی با سایر وسایل منزل ایجاد کرد. لیوانی که روی میز ناهارخوری می گذارید نباید شفاف باشد، حتی می توانید از شیشه های رنگی استفاده کنید. این عینک می تواند گزینه بسیار خوبی باشد، به خصوص برای محیط های کوچک با نور کم، زیرا رفلکس شیشه باعث می شود فضا بزرگتر و روشن تر به نظر برسد. دیدن دسته بندی «میز ناهار خوری چستر» می تواند مفید باشد.


انواع میز ناهارخوری را تشکیل دهید

انواع مختلفی از میز ناهارخوری در بازار وجود دارد، اما شکل و مدل میز ناهارخوری باید به گونه ای انتخاب شود که کاملا با محیط خانه هماهنگ باشد. در ادامه به معرفی انواع مدل میز ناهارخوری اشاره خواهیم کرد.


میز مستطیلی:

می توان گفت میز ناهارخوری مستطیلی یکی از پرطرفدارترین میزها در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. این میزها علاوه بر زیبایی خاصی که دارند، بسیار کاربردی هستند و به راحتی می توان از آنها در انواع سبک های طراحی داخلی استفاده کرد. میزهای مربعی یکی از ساده ترین میزهای غذاخوری هستند که به دلیل فضای کمی که اشغال می کنند می توانند گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک مانند آشپزخانه باشند.


میزگرد:

برخی افراد به دلیل سبک دکوراسیونی که دارند نمی خواهند صندلی غذاخوری جای ثابتی داشته باشد، برای چنین افرادی میزهای گرد می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. زیرا صندلی ها را می توان در هر جایی قرار داد.


میز بیضی شکل:

میزهای بیضی نیز دارای فن های خاصی هستند و شکل کروی را به محیط القا می کنند. این میزها بیشتر در مقاطع کشیده تر مورد استفاده قرار می گیرند. میزهای بیضی به فضای بیشتری نسبت به سایر میزهای غذاخوری نیاز دارند. از این رو برای خانه های بزرگ مناسب هستند.


شکل:

یکی از جدیدترین انواع میز ناهارخوری میزهای بدون شکل می باشد. این میزها به دلیل شکل و شمایل خاصی که دارند معمولا در سبک های طراحی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. ایده اصلی طراحی میزهای بی شکل اساساً تمرکز بر طراحی شکل میز بر اساس اشکال استاندارد و کلاسیک میز نیست. مدل های جدید میز ناهارخوری و نیمکت ناهار خوری ویترا را ببینید.


ارتفاع میز ناهارخوری

موضوع دیگری که در مورد میزهای غذاخوری حائز اهمیت است، تناسب ابعاد و اندازه میز با خصوصیات ظاهری اعضای خانواده است. به عنوان مثال خانواده هایی که همه اعضا قد نسبتاً بلندی دارند بهتر است میزهای میز بلند را انتخاب کنند تا با نشستن پشت میز و غذا خوردن احساس راحتی کنند و بدن در شرایط سختی قرار نگیرد. در حالت استاندارد، ارتفاع میز زمانی که پشت آن می نشینید باید دقیقا زیر سینه باشد و آرنج نباید بیش از 4 سانتی متر از بدن فاصله داشته باشد. اگر میزهای ناهارخوری کوتاهتر از اندازه معمولی و استاندارد باشد، فرد باید روی میز خم شود تا به راحتی غذا بخورد و به این ترتیب به معده فشار وارد می شود و فرآیند هضم به خوبی انجام نمی شود. بازدید از انواع صندلی ناهار خوری چستر ویترا توصیه می شود.

موتورسیکلت ها هزینه سوخت و نگهداری کمتری دارند

درست در لحظه ای که در ترافیک سنگین عصر، در حالی که از کار خسته شده اید و به شیشه ماشین تکیه داده اید، یک موتورسیکلت با سرعت از کنار ماشین می گذرد و ترافیک را بی معنی می کند، احتمالاً در همان لحظه فکر کرده اید که شاید موتورسیکلت بتواند در وقت شما صرفه جویی کند. موتورسیکلت ها وسایل کاربردی و جذابی هستند که مخصوصاً در شهرهای شلوغ و پرترافیک کاربرد دارند.


بسته به کاربرد و هدف شما، انواع مختلفی از موتور سیکلت با قدرت و حجم و ویژگی های مختلف موتور در بازار وجود دارد که اگر قصد خرید موتورسیکلت را دارید، لازم است انواع آن را بشناسید و اگر فقط به موتور سیکلت علاقه مند هستید. ، آنها را بشناس. خالی از لطف نیست. در ادامه سعی خواهیم کرد انواع موتورسیکلت ها را بر اساس ویژگی های مختلف بررسی کنیم.


مهمترین کاربرد موتور سیکلت

این روزها به دلایل زیادی خیابان های شهر شلوغ تر از گذشته شده و ترافیک به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. مسیرهایی که اکثر ما مجبوریم روزانه برای رسیدن به محل کار طی کنیم، ممکن است ترافیک سنگینی داشته باشند که زمان زیادی را از ما بگیرد. موتور سیکلت به دلیل اندازه کوچکش یکی از ارزان ترین، ساده ترین و در بیشتر موارد سریع ترین وسایل نقلیه برای شهرهای شلوغ است. مزایا و مزایای موتورسیکلت به قدری زیاد است که تنها نقطه ضعف آن این است که نسبت به خودروهای سواری کمتر دیده می شود.


انواع مختلفی از موتور سیکلت ها در بازار بسته به هدف و کاربرد شما وجود دارد. بسیاری از افراد از موتورسیکلت به عنوان وسیله ای برای فرار از ترافیک استفاده می کنند و در ساعات شلوغی خودروی شخصی خود را بیرون نمی گذارند. کاربرد بعدی استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد است. این روزها با توجه به افزایش خریدهای غیرحضوری و نیاز به سیستم حمل و نقل سریع درون شهری، پیک موتوری یکی از مشاغل پرطرفدار است و داشتن موتورسیکلت تنها شرط لازم است. اما انواع دیگری از موتورسیکلت ها وجود دارند که به عنوان موتورهای مسابقه ای شناخته می شوند. این موتورهای مسابقه ای معمولا حجم موتور بسیار بالایی دارند و بیشتر به عنوان وسیله ای برای شرکت در مسابقات استفاده می شوند.


مهمترین کاربرد موتور سیکلت

مزایای استفاده از موتور سیکلت به جای ماشین شخصی همانطور که گفتیم انواع موتورسیکلت های موجود در بازار برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما مزیت موتورسیکلت نسبت به خودروی سواری که تا این حد محبوب است چیست؟ در ادامه با چند نمونه از مهمترین مزیت هایی که در بین انواع موتورسیکلت رایج است آشنا می شویم.


موتور سیکلت های ارزان قیمت

این روزها که قیمت خودروهای سواری بسیار افزایش یافته است، موتورسیکلت ها قیمت مناسب تری دارند و می توان با هزینه کمتری برای سفرهای درون شهری وسیله نقلیه خریداری کرد. بسته به نوع موتور سیکلت می توان یک موتور سیکلت مناسب با قیمت های متفاوتی تهیه کرد.


موتور سیکلت های ارزان قیمت

موتور سیکلت سریع است و جای پارک زیادی دارد جدای از بحث ترافیک، یکی دیگر از مشکلات استفاده از خودرو در شهرهای شلوغ، یافتن جای پارک است. موتورسیکلت ها در اندازه های مختلف را می توان به راحتی در هر نقطه از خیابان و پارکینگ های عمومی پارک کرد و دیگر نیازی نیست ساعت ها به دنبال جای پارک بگردید. علاوه بر این، موتورسیکلت ها می توانند در شرایط خاص حتی در ساعات اوج ترافیک تهران از ترافیک سنگین عبور کرده و سرعت حرکت را در پایتخت افزایش دهند.


موتورسیکلت ها هزینه سوخت و نگهداری کمتری دارند

موتورسیکلت ها نسبت به خودروها سوخت کمتری مصرف می کنند و می توانید در هزینه های ماهانه سوخت در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. علاوه بر این، هزینه تعمیر موتورسیکلت معمولاً خیلی زیاد نیست و شاید تعمیرات اساسی موتور سیکلت، قیمت تعمیر معمولی یک خودروی سواری باشد. بنابراین استفاده از انواع موتورسیکلت ها می تواند در هزینه های شما صرفه جویی زیادی داشته باشد.


انواع موتور سیکلت

موتورسیکلت ها با توجه به مشخصات و نوع کاربردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند. انواع موتورسیکلت ها را با توجه به نوع کاربرد و مشخصات فنی می توان به 5 دسته کلی تقسیم کرد:


  • موتورسیکلت های جاده ای
  • موتور سیکلت خارج از جاده
  • موتور سیکلت کوچک
  • اسکوتر
  • موتور گازسوز

همانطور که از نام آن پیداست موتورسیکلت های جاده ای برای استفاده در خیابان ها و جاده های بین شهری و به طور کلی در جاده های آسفالته و هموار طراحی شده اند. موتورسیکلت های آفرود برای مسیرهای کوهستانی و جنگلی طراحی شده اند که جاده معمولاً ناهموار و پر از موانع طبیعی است. موتورسیکلت های کوچک بیشتر برای فضاهای کوچک و بسته مانند استادیوم ها، مراکز خرید بسیار بزرگ، فرودگاه ها و ... طراحی می شوند. اسکوترها و موتورهای گازسوز نیز معمولا حجم موتور کمتری دارند و برای استفاده در شهر و فواصل کوتاه تولید می شوند.


در این مطلب به معرفی انواع موتورسیکلت های جاده ای می پردازیم که در ایران طرفداران و خریداران بیشتری دارند. با این حال انواع دیگر موتورسیکلت ها نیز بسته به کاربردشان طرفداران زیادی دارند.

نام لوازم آرایشی که باید بدانید

سایه ابرو

از سایه ابرو مانند مداد ابرو استفاده می شود و برای پرکردن فاصله بین تارهای ابرو استفاده می شود. سایه ابرو بسیار شبیه تاتو ابرو است. در واقع می توان گفت سایه ابرو رنگ روشن تاتو معمولی است اما تاتو ابرو پررنگ و ضخیم است و برعکس سایه ابرو بسیار طبیعی و نرم است. اگر دوست دارید ابروهای خود را طبیعی جلوه دهید، سایه ابرو انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.


خط لب

خط لب همانطور که از نامش پیداست برای فریم کردن و آماده سازی لب ها برای رژگونه زدن استفاده می شود. نواحی ناهموار لبه های بالا یا پایین لب های خود را با رژ لب پر کنید. این باعث می شود لب ها پرتر و گردتر شوند. علاوه بر این می توانید از خط لب برای برجسته سازی لب ها استفاده کنید اما مراقب باشید که لب ها را زیاد بزرگ نکنید زیرا ظاهر زیبایی نخواهد داشت. مهم ترین نکته در استفاده از رژ لب این است که رنگ رژ لب باید با رنگ رژ لب شما هماهنگ باشد.


پرایمر لب

پرایمرهای لب دو کار اساسی انجام می دهند: لب ها را آبرسانی می کنند رژ لب ماندگاری طولانی مدت شما را حفظ می کند بسیاری از رژلب ها باعث خشکی لب ها می شوند، بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از این مشکل از پرایمر لب استفاده کنید. همچنین لب های شما مدام در حال حرکت هستند که باعث کم رنگ شدن رژ لب شما می شود. استفاده از پرایمر لب تا حد امکان رژ لب شما را حفظ کرده و از محو شدن آن جلوگیری می کند.


برای داشتن لب هایی زیبا کافی است قبل از زدن رژ لب از پرایمر لب استفاده کنید. یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین قسمت های آرایش، زدن رژ لب است. استفاده از لوازم آرایشی بسیار آسان است. رژ لب برای رنگ و بافت لب ها استفاده می شود. امروزه رژلب ها در انواع و مدل های مختلفی در بازار موجود است که شامل موارد زیر می شود:


  • رژ لب مات
  • رژ لب براق
  • رژ لب ضد آب

هنگام خرید لوازم آرایشی اصل و رژ لب، با توجه به فرم لب های خود انتخاب کنید، زیرا این کار باعث می شود آرایش شما طبیعی تر و زیباتر به نظر برسد. اگر لب هایتان نازک هستند از رژ لب های براق و رنگ روشن استفاده کنید اما اگر لب های بزرگی دارید رژ لب های تیره و مات را انتخاب کنید. برای شما بهتر خواهد بود. رژ لب نام جدیدی است که این روزها زیاد شنیده می شود. رژ لب مانند رژ لب‌ها را رنگ می‌کند، اما یک تفاوت دارند و آن این است که رژ لب مستقیماً روی لب‌ها زده می‌شود اما رژ لب به داخل لب نفوذ می‌کند.


یکی از مزایای استفاده از رژ لب این است که رنگ لب های شما را برای مدت طولانی ثابت نگه می دارد و احتمال کم رنگ شدن آن بسیار کمتر است. همچنین از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند و آنها را مرطوب نگه می دارد. رژ لب به صورت مایع یا ژل فروخته می شود. این محصول آرایشی مانند رژلب تنوع رنگ چندانی ندارد اما رنگ های قرمز، صورتی و هلویی برای استفاده همه در دسترس است.


برق لب

برق لب همانطور که از نامش پیداست باعث درخشش و درخشندگی لب ها می شود. توصیه می کنیم اگر می خواهید لب هایتان براق باشد حتما بعد از زدن رژ لب از برق لب روی آن استفاده کنید. انواع مختلفی از دستکش های لب در بازار موجود است. جالب است بدانید که برخی از آنها معطر هستند. برق لب با وجود زیبایی و جلوه خاصی که به لب ها می دهد یک نکته منفی هم دارد و آن چسبندگی است و ممکن است موهای شما به آن بچسبد. این برای بسیاری از زنان و دختران خوشایند نیست.


اسپری ثابت کننده

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از آرایش هایی که می بینید اینقدر ماندگار هستند و بعد از ساعت ها، آرایش همچنان زیبایی و ظاهر خود را مانند ساعات اولیه حفظ کرده است؟ راز این آرایش های بادوام را به شما خواهیم گفت و آن استفاده از اسپری فیکساتور در آخرین مرحله آرایش است.


فیکساتور چیست؟

فیکساتور یک محصول آرایشی است که به شما کمک می کند تا ساعت ها آرایش خود را سالم نگه دارید. این محصول به عنوان اسپری فیکساتور در بازار به فروش می رسد. فیکساتور پس از اتمام آرایش استفاده می شود. وظیفه فیکساتور این است که آرایش شما را برای مدت طولانی بدون تغییر نگه دارد و از آب شدن، چرب شدن و خراب شدن کرم، پودر و سایر مواد آرایشی روی پوست شما جلوگیری کند.


این محصول زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیشتر به عنوان یک لوازم آرایشی برای آرایشگاه ها محسوب می شود. فیکساتیو برای آرایش های بسیار غلیظ و آرایش های تخصصی استفاده می شود. البته اگر در محیط بسیار گرمی هستید و گرما صورت شما را عرق می کند، اسپری فیکس کننده بهترین انتخاب برای حفظ آرایش شما خواهد بود. به اسپری فیکس اسپری تثبیت کننده نیز می گویند. همچنین لازم است بدانید که اگر بخواهیم انواع فیکساتورهای آرایشی را نام ببریم باید بگوییم که دو دسته پودر و اسپری هستند.

یک گلس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک گلس خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شاید پاسخ این سوال به عهده ما باشد، این به شما بستگی دارد که چگونه گلس خوب را معرفی کنید، برخی می دانند که گلس خوب 100 درصد از صفحه نمایش گوشی آنها محافظت می کند و برخی از آنها شاید برای زیبایی!!! معیارهای زیادی برای شناسایی محافظ صفحه گوشی وجود دارد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد.


سختی 9H

حتما هنگام خرید شیشه با این اصطلاح آشنا هستید، اما این سختی به چه معناست؟ این عبارت در ادامه به این معنی است که اگر مداد ضخیم 9H روی شیشه کشیده شود هیچ خط و خش روی آن نمی افتد و در واقع نشان دهنده ضد خش بودن آن است.


نانو پوشش اولئوفوبیک

شاید برای شما هم پیش آمده که دستتان چرب و فلفلی بوده و بعد به شیشه برخورد کرده اید! با این کار اثر انگشت شما روی شیشه می ماند، شیشه (حرارتی) شیشه بر خلاف شیشه پلاستیکی اثر انگشت را جذب می کند. پوشش نانو ضد چربی ویژگی و خاصیتی است که به عدم ماندن چربی دیگر روی شیشه کمک می کند و ضد اثر است. یک انگشت است.


لایه حریم خصوصی

اگر می خواهید در مترو باشید، وقتی گوشی خود را چک می کنید یا می خواهید فیلمی را تماشا کنید که هیچ کس دیگری آن را تماشا نمی کند، می توانید از ویژگی لایه حریم خصوصی استفاده کنید. این قابلیت بسیار کارآمد و کاربردی است و در ادامه این مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد.


شفافیت و یکنواختی

یکی از ویژگی های یک لیوان خوب شفاف و صاف بودن آن است. قطعا هیچکس دوست ندارد شیشه، صفحه گوشی تار شود یا صفحه نمایش پر از حباب باشد که واقعا آزاردهنده است.


نصب آسان

نصب لیوان همیشه برای خریداران مشکل ساز بوده است، اگر لیوانی آسان و راحت نصب شود بسیار بهتر از شیشه ای است که برای نصب هفت خوان رستم باید از آن عبور کرد.



انواع مختلفی از عینک در بازار وجود دارد که می خواهیم معروف ترین آنها را بررسی کنیم. همانطور که گفتیم نیاز به محافظ صفحه نمایش یک امر ضروری است که در این قسمت با انواع عینک ها آشنا می شویم و خلاصه هر کدام را توضیح مختصری می دهیم. انواع عینک هایی که در این مقاله می خواهیم به آنها بپردازیم عبارتند از: نوع مات، نوع براق، نوع TPU، نوع خصوصی سازی، نوع پوشش کامل، نوع 2d، نوع 3d، نوع UV، نوع PET و نوع Nano Liquid.


fonishop.com

عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل

با بالا رفتن سن افراد دچار مشکلات زیادی مانند چین و چروک و افتادگی پوست صورت می شوند. بسیاری از این افراد روش های مختلفی مانند تزریق چربی، تزریق بوتاکس و تزریق ژل را برای از بین بردن این چین و چروک ها انتخاب می کنند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. معمولاً قبل از عمل باید به پزشک مراجعه کنید تا علاوه بر آگاهی از نحوه عمل، از هزینه تزریق ژل یا چربی مطلع شوید.


تزریق ژل با بوتاکس و سایر روش های جوانسازی پوست بسیار متفاوت است. بنابراین قیمت تزریق ژل کاملا متفاوت است و عوامل زیادی در تعیین هزینه ها موثر است. ژل ها مواد موقتی هستند که بسته به تشخیص پزشک و عمق چین و چروک به پوست تزریق می شوند. اگر به دنبال راه حلی مناسب برای رفع چین و چروک پوست خود هستید با ما همراه باشید تا یکی از بهترین روش های بالینی را به شما معرفی کنیم و عوامل موثر در تعیین قیمت آن را توضیح دهیم.


عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین روش های بالینی برای رفع چین و چروک پوست است. این ژل ها حاوی سه ماده طبیعی به نام های کلاژن، هیالورونیک اسید و هیدروکسی آپاتیت هستند که وظیفه آبرسانی و شادابی پوست را بر عهده دارند. این ژل ها برای بهبود عملکرد این سه نوع ماده در بدن به طور موقت به پوست تزریق می شوند. سوالات متداول در مورد تزریق ژل مطرح می شود که یکی از آنها هزینه تزریق است. از این رو قصد داریم به معرفی برخی از عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل بپردازیم.


نوع ژل تزریقی

ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این ژل ها شامل ژل Restylen، Joviderm، Scalpetra، Hilaform، Radis و Captik هستند که هر کدام دارای ماندگاری متفاوتی هستند. ژل های Restylane از مواد غیر حیوانی ساخته شده و ماندگاری آنها بین 6 تا 12 ماه می باشد. ژل های جوویدرم مانند ریستیل ها برای جوان سازی پوست استفاده می شوند و می توانند حدود 1 تا 2 سال روی پوست باقی بمانند. هزینه تزریق این ژل ها بسته به میزان استفاده و ماندگاری متغیر بوده و بین 2500000 تا 4000000 تومان در هر سی سی متغیر است. (بهار 1400)


توجه: در حال حاضر به دلیل نوسانات ارز و واردات ژل هزینه ها تقریبی می باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه تلفنی قیمت ها را استعلام کنید (54503-021).


توجه داشته باشید که هرگز برای تزریق ژل به کلینیک ها و آرایشگاه های غیر معتبر مراجعه نکنید. درست است که تزریق ژل در برخی از کلینیک ها ارزان است، اما این به معنای بالا بودن کیفیت کار نیست. متأسفانه ژل های تقلبی در بسیاری از نقاط کشور به صورت عمده در بازار سیاه و با قیمت پایین به فروش می رسد. بنابراین هرگز به کلینیک ها و آرایشگاه های غیر معتبر اعتماد نکنید.


تاثیر مقدار مورد نیاز بر هزینه تزریق ژل

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت تزریق ژل، میزان مورد نیاز برای تزریق است. طبیعتاً مقدار مورد نیاز برای قسمت های مختلف صورت برای تزریق متفاوت است و همین امر بر قیمت آن تأثیر گذاشته است. مثلا لب ها به دلیل حجم کم نیازی به تزریق ژل زیادی ندارند و اصولا 1 سی سی کافی است. با این حال، گونه ها به دلیل اندازه بزرگتر به ژل بیشتری نیاز دارند. بنابراین، هرچه ژل بیشتری به بدن تزریق شود، هزینه آن بیشتر می شود. زیرا پزشک باید زمان بیشتری را صرف تزریقات کند و حقوق بیشتری دریافت کند و از مواد مصرفی بیشتری استفاده شود.


دوام

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق ژل، ماندگاری آن است. ژل های تزریقی به دلیل موقتی بودن در بین مردم بسیار محبوب هستند. زیرا در صورت پشیمانی می توانند بلافاصله با تزریق آنزیم را از بین ببرند و نواحی تزریق شده را به حالت اولیه برگردانند. ماندگاری ژل ها معمولا بین 6 تا 2 سال است و اگر به درستی از آنها مراقبت شود، ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت. طبیعتا هر چه ژل های تزریقی بیشتر دوام بیاورند، قیمت آن نیز بیشتر می شود.


توصیه می شود تا حد امکان از ژل های دائمی استفاده نکنید. ژل های دائمی به دلیل اینکه جذب پوست می شوند در صورت پشیمان شدن بسیار سخت برداشته می شوند و ممکن است نواحی تزریق شده دیگر مانند قبل نباشند. این در حالی است که ژل های موقت بدون هیچ عارضه ای به راحتی پاک می شوند و در صورت نارضایتی افراد تنها با تزریق محلول های مخصوص در عرض چند روز خاصیت خود را از دست می دهند.