قیمت و گارانتی کولر گازی

بهتر است در مرحله اول واحد BTU را تعریف کنید. BTU مخفف British Thermal Unit است. فارنهایت به 61 درجه فارنهایت می رسد. قاعدتاً از توضیحات بالا نمی توان نتیجه روشنی برای محاسبه توان یک کولر گازی مناسب به دست آورد، بنابراین به اندازه گیری دقیق تری می پردازیم. برای این کار باید اندازه اتاق یا محیط را بدانید. برای محاسبه btu، مساحت اتاق را بر حسب فوت مربع محاسبه کرده، سپس آن را در 30 ضرب کرده و عدد 2000 را به آن اضافه می کنیم. مثلا برای یک اتاق 20 متری بعد از تبدیل آن به فوت مربع به عدد 215 می رسیم که با انجام محاسبات فوق عدد 8450 بدست می آید که یک کولر گازی با 9000 btu کاملا مناسب 20- شماست. اتاق متر


توجه داشته باشید که حاصل جمع و ضرب به تنهایی عدد دقیقی به شما نمی دهد و عواملی مانند میزان تردد در محل، تعداد پنجره های موجود، میزان تابش آفتاب در اتاق، استفاده از پنجره های معمولی یا دوجداره ، تک طبقه، فاصله یونیت داخلی و خارجی، محل قرارگیری کندانسور، دما و رطوبت محیط و ... بسیار موثر خواهد بود اما با استفاده از فرمول فوق و افزودن حداکثر 10 تا 20 درصد به ظرفیت BTU، می توانید عدد مناسب را دریافت کنید.


البته اگر حوصله محاسبات بالا را ندارید و یا همچنان در شک هستید، بسیاری از شرکت ها قبل از خرید کارشناس اعزام و مشاوره می دهند و می توانید از کمک آنها استفاده کنید.


قیمت و گارانتی کولر گازی

قیمت کولر گازی این روزها به دلیل نوسانات شدید ارز افزایش چشمگیری داشته است. توصیه ما به شما خرید محصولات اصل با گارانتی است. حتماً زیاد شنیده اید که گارانتی در ایران بی معنی است. اما این گفته بیشتر در مورد کالاهایی مانند موبایل و لپ تاپ صدق می کند، اما محصولاتی مانند کولر گازی به دلیل نیاز به نصب دقیق و حرفه ای و پشتیبانی مناسب، بدون شک نیاز به گارانتی خوبی دارند که می توانید بدون دغدغه آن را نصب کنید. از آن استفاده کنید.


علاوه بر این، خرید کولر گازی از مکانی نامعلوم در صورت عدم آگاهی خریدار ممکن است به خرید کولر گازی تقلبی و بی کیفیت ختم شود. به عنوان مثال، ممکن است یک کولر گازی به نام اینورتر بخرید، اما پس از مدتی متوجه تعداد سرسام آور و نجومی قبوض برق خواهید شد. در این صورت به احتمال زیاد پس از مشورت با متخصص متوجه خواهید شد که کلمه اینورتر حکاکی شده دروغ است و هزینه برق مصرفی سالانه بیشتر از قیمت خود کولر می باشد.


خرید کولر گازی از برندهای معتبر

به نوعی، برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. از تولیدکنندگانی مانند ال‌جی، سامسونگ، توشیبا، جنرال و تا تا نام‌هایی که شاید تا به حال نشنیده باشید. در این مواقع بهتر است فقط به حرف فروشنده گوش ندهید و پس از پرسیدن مدل دقیق محصول، به دقت در اینترنت در مورد آن جستجو کنید. از آنجایی که کولر گازی در هر دو فصل گرم و سرد حداقل ده سال قابل استفاده است، می تواند محیطی دلپذیر را برای شما فراهم کند، پس بهتر است کمترین ریسک را انجام دهید و از برندهای معتبر خرید کنید.


خرید کولر گازی اینورتر

فناوری اینورتر در سال های اخیر وارد دنیای کولرهای گازی شده است و به جرات می توان گفت که این فناوری صرفاً برای کاهش مصرف برق دستگاه شما تا 60 درصد است. بنابراین تفاوت قیمت کولر گازی با اینورتر و بدون اینورتر به سادگی روی قبض برق شما ظرف یک سال مشخص می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد