ناتینگ فون ۲؛ آنچه تاکنون از این گوشی می‌دانیم

Nothing Phone 1 یکی از گوشی‌های هوشمند منحصربه‌فردی بود که در سال 2022 دیدیم. کارل پی، یکی از بنیان‌گذاران OnePlus، Nutting را با هدف دمیدن زندگی جدید به بازار راکد موبایل راه‌اندازی کرد. حال این شرکت اعلام کرده است که می خواهد در آینده ای نزدیک نسل بعدی نوتینگ فون 1 یعنی نوتینگ فون 2 را معرفی کند. در ادامه با My Powerful blog همراه باشید.

  

در این مقاله نه بر اساس شایعات، بلکه بر اساس تاریخچه کوتاه Notting and Notting Phone 1 و گفته های Carl P، در مورد هر آنچه در مورد این گوشی می دانیم و انتظاراتی که از این محصول می توانیم داشته باشیم صحبت خواهیم کرد.


آیا Nothing Phone 2 وجود خواهد داشت؟

کارل پی تایید کرده است که نسل بعدی Notig Fone 1 با نام Notig Fone 2 شناخته می شود. ما این را از توییت Carl P در دسامبر 2022 می دانیم. Pai توضیح داد که Notig Fone 1 تمرکز اصلی شرکت در حال حاضر است. .


با این حال Pi بعدا در 30 ژانویه (10 بهمن 1401) تایید کرد که نوتینگ فون 2 در سال 2023 معرفی خواهد شد. بنابراین مطمئن هستیم که امسال شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.


تاریخ عرضه Nothing Phone 2 چه زمانی خواهد بود؟

Noteing Phone 1 در 12 جولای 2022 (21 ژوئیه 1401) معرفی شد. همانطور که گفتیم، ما مطمئن نیستیم که Nuting جدید چه زمانی خواهد آمد. فقط می دانیم که کارل پی قصد دارد این گوشی را در اواخر سال 2023 عرضه کند. با این حال، می‌توانیم نگاهی به تاریخچه مختصر Nutting بیندازیم و ایده‌ای در مورد آنچه انتظار داریم داشته باشیم.


در اواخر فوریه 2022، کارل پی نمونه اولیه Notting Fone 1 را به کنگره جهانی موبایل آورد. متأسفانه، نمونه اولیه Nothing Phone 2 را در MWC امسال ندیدیم.


هنوز اطلاعات زیادی در مورد نوتینگ فون 2 در دست نیست. اما انتظار داریم استراتژی Nothing Phone 1 تکرار شود


در مارس 2022، Pay گوشی Nothing Phone 1 را معرفی کرد و طراحی و برخی از ویژگی های آن را به نمایش گذاشت. گزارش‌های مختلفی از آن به بیرون درز کرد تا اینکه سرانجام Noteing Phone 1 در 12 جولای به طور رسمی معرفی شد. امسال حتی امکان تکرار این استراتژی برای Notting Phone 2 وجود دارد.


Nothing Phone 2 چه ویژگی ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

Noteing Fone 1 ظاهر خاصی دارد که آن را از هر رقیبی متمایز می کند. این بیشتر به لطف چراغ های پشت گوشی (The Glyph) است. ما چیز زیادی در مورد Notting Phone 2 نمی دانیم. اما ظاهرا این گوشی دارای چراغ نیز خواهد بود.


با این حال، Glyph احتمالا دستخوش تغییرات و مجموعه ای از ویژگی های جدید خواهد شد. این امکان وجود دارد که توجه‌های آینده بتواند نورها را روشن‌تر یا کارآمدتر کند. با این حال، یکی از چیزهایی که Glyph تقریباً قطعا نخواهد داشت، نورپردازی RGB است. نیازی به گفتن نیست که Noteing Phone 1 فقط می تواند نور سفید را از The Glyph تولید کند.


در مورد قطعات داخلی گوشی نیز باید بگوییم که شاهد ارتقاءهایی خواهیم بود. Carl P تایید کرد که Notig Phone 2 محصولی پرمیوم و لذت بخش تر از Notig Phone 1 خواهد بود. اگرچه موضوع مذکور مبهم است، اما نشان می دهد که گوشی 2023 Notting برای قطعات داخلی پیشرفته در نظر گرفته شده است.


در MWC 2023، ناتینگ تایید کرد که از پردازنده سری اسنپدراگون 8 برای نوتینگ فون 2 استفاده خواهد کرد. اما مشخص نکرد که این تراشه 8 Gen 1 یا 8 Plus Gen 1 یا 8 Gen 2 خواهد بود. دوربین، نمایشگر و سایر مشخصات Notting Phone 1 همگی متوسط بودند که یک حرکت حساب شده برای ارزان نگه داشتن قیمت بود.


البته بعید نیست که Nutting تنها پس از یک نسل جهش بزرگی از میان رده به قلمروی پرمیوم داشته باشد. به عبارت دیگر، انتظار برخی از ارتقاء در Note 2 را داشته باشید. اما انتظار نداشته باشید که با پیکسل 7 پرو گوگل و گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ رقابت کند.


منابع نزدیک به رسانه های MySmartPrice ادعا می کنند که گوشی آینده ناتینگهام احتمالا حداقل 12 گیگابایت رم، رم مجازی قرض گرفته شده، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. همچنین، شایعات حاکی از آن است که ممکن است صفحه نمایش AMOLED تطبیقی با نرخ رفرش 120 هرتز داشته باشد.


در نهایت، می دانیم که Nutting در حال حاضر عملیات نرم افزاری خود را در داخل انجام می دهد. انتظار می‌رود که Noteing Phone 2 به وعده اصلی به‌روزرسانی نرم‌افزار خود یعنی سه به‌روزرسانی اندروید و چهار سال وصله امنیتی پایبند باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد