پس از استفاده از بهترین دستگاه رفع موهای زائد چه باید کرد؟

این روش به ویژه نتایج مطلوبی برای لیزر موهای زائد دارد. شما می توانید هدف دائمی بیش از 90 درصد موهای زائد را تجربه کنید که تأثیر تغییر دهنده زندگی بر روی بسیاری از افراد دارد. این دستگاه حتی موهای نازک را از بین می برد. بسیاری از مشتریان تأیید می کنند که این دستگاه از فناوری لیزر دوگانه برای خلاص شدن از شر انواع موهای زائد در هر رنگ پوستی استفاده می کند. این دستگاه به عنوان بهترین لیزر مو در اصفهان و حتی جهان شناخته می شود.


لیزر کندال برای چه کسانی مناسب است؟

مزیت واقعی فناوری انقلابی که Kendall Gentle Max Pro برای ما به ارمغان آورده است این است که می تواند تقریباً هر کسی را درمان کند. از جمله افرادی که پوست تیره‌تر یا موهای روشن‌تری دارند (جایی که لیزرهای سنتی ممکن است در گذشته مشکل داشته باشند). افرادی که دارای پوست آسیایی و کارائیب، موهای قرمز، موهای خاکستری یا سایر رنگ های پوست هستند نیز می توانند از جنتل مکس پرو با موفقیت استفاده کنند.


مزایای لیزر کندال

کندال جنتل مکس پرو نه تنها دستگاهی است که می تواند موهای زائد بدن را از بین ببرد، بلکه می تواند موارد زیر را نیز درمان کند:


سفت شدن پوست

جوان سازی پوست

.اسراف

چین و چروک

رگهای پا و صورت و خیلی چیزهای دیگر…

این قابلیت ها، کندال جنتل مکس پرو را به دستگاهی همه کاره تبدیل می کند که می تواند به بسیاری از افراد، اعم از زن و مرد، کمک کند تا بیماری ها و نگرانی های پوستی خود را درمان کنند. با انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد ایمنی و زیبایی خود را تضمین می کنید

لطفاً تا 24 ساعت پس از لیزر هیچ یک از موارد زیر را انجام ندهید:


به جای لیزر از مواد شوینده استفاده کنید

فعالیت بدنی شدید

آرایش

استفاده از دوش بدون مواد شوینده در 24 ساعت اول اشکالی ندارد اما بهتر است این کار را نکنید.


به مدت 10 روز از تماس مستقیم با آفتاب خودداری کنید و هر 4 ساعت یکبار از ضد آفتاب استفاده کنید.

از زمان لیزر به مدت 3 روز، کرم زینک + بتامتازون (برای نواحی بدن) و کرم زینک + مومتازون (برای نواحی صورت) را هر 8 ساعت یکبار بزنید و از روز چهارم به بعد از ضد آفتاب استفاده کنید. دقت داشته باشید که از کرم روی به نسبت یک سوم کرم های دیگر استفاده کنید.

در جلسات (آفتابگیری، سولاریوم و ...) پوست خود را برنزه نکنید، در صورت استفاده حتما به ما اطلاع دهید.

ریزش مو در جلسات لیزر از فردی به فرد دیگر متفاوت است، ممکن است 20 روز بعد از جلسه اول رخ دهد و یا حتی ممکن است بعد از جلسه دوم و سوم رخ دهد. این ریزش ممکن است منظم و گاهی نامنظم (شطرنجی) باشد و بسته به وضعیت پوست هر فرد کاملاً متفاوت است.

در طول جلسات هر زمان که موها رشد کردند فقط با تیغ اصلاح کنید و به هیچ عنوان از بانداژ، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید. در غیر این صورت جلسات بعدی لیزر بی فایده است.

ممکن است بلافاصله پس از لیزر، ریشه موهای سیاه روی پوست خود مشاهده کنید که در واقع ریشه موهای سوخته است و بعداً می ریزند.

برای جلسات بعدی لیزر صورت 1 ماه بعد و برای لیزر بدن 2 ماه بعد مراجعه کنید. بازدید به موقع شما منجر به پاسخگویی بهتر و عدم افزایش تعداد جلسات می شود.

خانم های زیر 50 سال که موهای زائد در صورت، سینه، شکم و کشاله ران دارند باید آزمایش هورمونی و سونوگرافی تخمدان انجام دهند.


http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device

هزینه کم ساخت یک کلبه چوبی

 هزینه ساخت یک کلبه چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کلبه چوبی فرآیند ساخت قاب و قاب چوبی است. اگر این روند بهینه باشد، هزینه ساخت ویلا بسیار کمتر می شود و کلبه چوبی را به مقرون به صرفه ترین گزینه تبدیل می کند.

تاثیر مثبت چوب بر سلامت جسمی و روانی

از زمانی که انسان زندگی شهری را گسترش داد و به تدریج کمتر با طبیعت ارتباط پیدا کرد، جسم و ذهن به دوری از طبیعت واکنش نشان داد. اینکه گاهی از زندگی راضی نیستیم و از زندگی خود لذت نمی بریم، اما به محض اینکه پا به جایی در اطراف شهر می گذاریم و هوای تازه را استشمام می کنیم و بوی درختان و گیاهان را استشمام می کنیم، حالمان عوض می شود که ثابت می کند که ما به طبیعت نیاز داریم رابطه نزدیک تری داشته باشید. زندگی در یک خانه چوبی به شما کمک می کند احساس کنید متعلق به طبیعت هستید و تاثیر مثبتی بر سلامت و عملکرد شما دارد.

کلبه چوبی ضد زلزله

کشورهای زلزله خیز مانند ژاپن و ایالات متحده بیشترین استفاده را از چوب به عنوان مصالح ساختمانی دارند. سازه های چوبی به دلیل یکپارچگی و انعطاف پذیری مقاومت بالایی در برابر زلزله دارند.

ساخت کلبه چوبی پیش ساخته

حتما در عکس ها و فیلم ها کلبه های جنگلی کوچک و بعضا مرموز را دیده اید که با مناظر زیبا احاطه شده اند. بسیاری از ما از کودکی آرزوی داشتن چنین کلبه هایی را داشته ایم. اما امروزه داشتن یک کلبه زیبا که پناهگاه روزهای پر استرس و هوای آلوده شهر در مکانی زیبا و دنج به دور از هیاهوی شهر باشد، آرزوی غیرممکنی نیست.


 ساختمان پیش ساخته چوبی همانطور که از نامش پیداست کلبه ای است که در مکانی مانند کارخانه یا کارگاه ساخته می شود و سپس در مکانی دیگر مونتاژ می شود. این نوع کلبه ها در مدت زمان کوتاهی (حدود 1 ماه) ساخته شده و در مدت 1 روز در محل مورد نظر نصب می شوند. سرعت اجرا یکی از مزایای این روش ساخت کلبه است. هیچ محدودیتی برای اندازه یک کلبه پیش ساخته وجود ندارد. اما کلبه ها معمولا اندازه کوچکی دارند و مساحتی که از حد معینی فراتر می رود ویلای چوبی یا خانه چوبی نامیده می شود. اگرچه اکثر کلبه های چوبی قهوه ای هستند، اما محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد و می توان طرح و رنگ کلبه را کاملا مطابق سلیقه شخصی شخصی سازی کرد.

https://azarwoodenhouse.com/

راهنمای خرید مبل; یک مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید این بادوام ترین مبلمان تنها چیزی است که باید در مورد استحکام، عمق، فنر و سبک پارچه آن بدانیم. با ما همراه باشید تا نکاتی را که باید قبل از خرید در مورد خرید مبل بدانید، بدانید زیرا این خرید بخشی از زندگی شما می شود.

 

مشخصات یک مبل خوب چیست؟

مبلمانی که انتخاب می کنید نباید خیلی سنگین باشد، اما خیلی سبک بودن نشانه خوبی نیست. مبلمان بسیار سبک نشان می دهد که از مواد اولیه کم کیفیت و چوب ارزان ساخته شده است. برای آزمایش آن، یک طرف مبل را بلند کرده و به آرامی تکان دهید. اگر احساس می کنید ضعیف یا شل شده است، آن را کنار بگذارید. فریم داخلی مبلمان بسیار مهم است، فریم های چوبی بهترین انتخاب برای بدنه مبلمان هستند، فریم ها و فریم های فلزی نیز برای این منظور مناسب هستند، اما جابجایی مبلمان چالش برانگیز خواهد بود. پس حتما از فروشنده بپرسید که چه موادی در آن به کار رفته و به دنبال تخته های مرغوب مانند گردو، افرا، راش، بلوط، توسکا و ... باشید.


این مبل با این فضا هماهنگی دارد

برای ایجاد بهترین حالت در اتاق باید ارتفاع، طول و عمق مبل را با توجه به ابعاد اتاق مشخص کرد. بسته به کاربرد و نوع سبک طراحی داخلی، اگر در خانه سبک سنتی دارید، بهتر است مبلمانی با دسته های پیچیده و اگر می خواهید سبکی معاصر داشته باشید، مبلمانی با خطوط ظریف و جلوه کمتر انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید مبل; یک مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قصد دارید زمان زیادی را روی مبل بگذرانید، مطمئن شوید که فضای کافی بین دو دسته وجود دارد. باید بدانید که راحتی دسته مبل به اندازه نشیمنگاه آن اهمیت دارد. اگر فضای کمی دارید، به خرید مبل های بدون دسته فکر کنید، این کار باعث می شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد. چیدانه برای اثاثیه منزل کوچک نیز پیشنهاد متفاوتی دارد. اگر فضای کافی در خانه خود دارید و به دنبال یک ایده منحصر به فرد برای اتاق نشیمن خود هستید، مبلمان گرد می تواند بهترین ایده برای شما باشد.


چند نفر می خواهید روی مبل باشید؟ هیچ کس نمی خواهد در تنگنا قرار بگیرد، بنابراین وقتی یک مبل فقط دو پشتی دارد، انتظار می رود فقط دو نفر از آن استفاده کنند.

 

تن سالم روی مبل سالم

گزارش های سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که درصد زیادی از بیماری های استخوانی و عضلانی به دلیل خرید مبل های غیر استاندارد است. هنگام خرید مبلمان استاندارد چند نکته مهم وجود دارد. هنگام نشستن باید کف پاها کاملا روی زمین باشد، مبل ها باید از قسمت کمر بلند شوند، هنگام نشستن روی مبل و صندلی نباید زیاد در آن فرو رفت. عمق صندلی و زاویه آن با پشتی مبل بر احساس راحتی شما تأثیر می گذارد. گرفتن.

 

برای مدت طولانی فکر کنید

از آنجایی که مبل یکی از بزرگترین مبلمان بادوام خانه است و می خواهید تا جایی که ممکن است از مد افتاده باشد، بهتر است آن را با پارچه ای خنثی بپوشانید، در این صورت همیشه می توانید رنگ و طرحی به آن اضافه کنید. با یک کوسن کوسن کوچک است اما در دکوراسیون منزل موثر است و می توانید به راحتی و با قیمت کم کوسن ها را برای ایجاد طرحی جدید تغییر دهید.

 

بچه ها می دانند

مبل بدون بافت و خنثی مانند دعوت به فاجعه است، بنابراین بهتر است مبلمان را با رنگ های تیره یا سراسر طرح دار انتخاب کنید. به طور کلی پارچه های کامپوزیت ماندگارتر، رنگارنگ تر و قدرت پاک کنندگی بیشتری دارند. پارچه های سخت بافت دیرتر پوسیده و پاره می شوند.

Www.royal-furniture.ir

اپراتور نصب درب شیشه ای

باتری درب اتوماتیک

علاوه بر منبع تغذیه اصلی که به درب اتوماتیک متصل است، قرار دادن باتری نیز در این دستگاه ضروری است. باتری این درب ها در زمان اتصال یا قطع برق مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت عدم اتصال درب به برق، درب های شیشه ای اتوماتیک را می توان تا 300 بار با استفاده از باتری جابجا کرد.


سنسور

سنسور یکی از اجزای کلیدی درب شیشه ای اتوماتیک است. این قطعه دستور باز شدن درب را برای ورود یا خروج اشیا و افراد می دهد. سنسور از برخورد قفل درب با اجسام جلوگیری می کند.


انواع سنسورهای مورد استفاده در درب های اتوماتیک به 3 دسته تقسیم می شوند. دو نوع حسگر با دریافت امواج مادون قرمز عمل می کنند و نوع دیگری از این حسگرها با دریافت امواج الکترومغناطیسی فرمان حرکت را صادر می کنند.


موتور درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، کیفیت و برند موتور آن است. حرکت دستگیره های درب اتوماتیک با فرمان موتور این محصول انجام می شود.


در موتور درب اتوماتیک، جریان الکتریکی وارد شده به دستگاه به نیروی مکانیکی تبدیل می شود. در نتیجه نوارها در جهت دلخواه حرکت می کنند. با ما همراه باشید تا با انواع موتورهای با کیفیت موجود در بازار بیشتر آشنا شوید.


موتور دانکر آلمان

موتور دانکر آلمانی بهترین موتور درب شیشه ای موجود در بازار است. این موتور دارای حکاکی ساخت آلمان است. برای خرید موتور درب شیشه ای حتما به برندهای شناخته شده و معتبر اعتماد کنید. موتور دانکر آلمان یکی از با کیفیت ترین موتورها می باشد.


مدل لیبل و بارزانته

موتور مدل لیبل ساخت ایتالیا می باشد. شاید خرید برندها و حروف معروف در بازار کمی گران تمام شود. اما باید در نظر داشته باشید که یک موتور خوب عمر طولانی دارد و نیازی به تعمیر دائمی ندارد.


مدل بارزانته یکی دیگر از موتورهای موجود در بازار است که ساخت ایتالیا است. موتور بارزانته از آن دسته موتورهایی است که کیفیت و دوام بالایی دارد.


درب شیشه ای ساده


قیمت درب شیشه ای ساده

همانطور که می دانید قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با پارامترهای مختلفی تعیین می شود. اپراتوری که برای نصب درب شیشه ای سفارش می دهید یا قطعاتی که در درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنید همگی بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارند. در ادامه به بررسی این چند عامل مهم می پردازیم.


اپراتور نصب درب شیشه ای

اپراتورهای خارجی هزینه های بسیار بالایی دارند و بسیاری از آنها در ایران نمایندگی فروش ندارند. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است به برندهای اصیل ایرانی اعتماد کنید.


قطعات مورد استفاده در درب های اتوماتیک

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت درب اتوماتیک قطعات به کار رفته در آن است. اگر تمام قطعات را از برندهای اصلی و خارجی خریداری کنید ممکن است هزینه نهایی برای شما بسیار گران تمام شود.


در نتیجه بهترین کار خرید قطعات مهم از برندهای اصلی و اعتماد به شرکت های ایرانی برای خرید قطعات کم اهمیت تر است. به عنوان مثال، بهتر است اقلامی مانند موتور یا سنسور را از برندهای اصلی خریداری کنید. برای خرید موتور می توانید به دانکرهای آلمانی و سایر برندهای خارجی اعتماد کنید.


وجود قاب

برخی از درهای شیشه ای دارای قاب هستند اما برخی فاقد قاب هستند. درهای دارای قاب معمولاً گرانتر هستند.


منبع

نکات مثبت در مورد چت

چت افراد متاهل:

بدون مقدمه باید گفت که چت می تواند فرآیند خوب و مثبتی باشد به شرطی که کاربر نحوه استفاده صحیح از آن را بداند و با علم و آگاهی با موضوع برخورد کند. متاسفانه در ایران به دلیل فضای فرهنگی و سنتی و عدم تبلیغات مثبت در مورد این پدیده و به طور کلی اینترنت در افراد به خصوص جوانان و در برخی خانواده ها مضرات و فواید این پدیده را به دنبال داشته است. به سوء استفاده از جوانان و برخی افراد متاهل که در اتاق های گفتگو به دنبال مسائل خاص هستند. سودجویان از عدم آگاهی و ناآگاهی افرادی که به سادگی صحبت های رد و بدل شده در محیط چت روم را باور می کنند، سوء استفاده کرده اند.

همه چیز دو جنبه دارد، یکی منفی و دیگری مثبت، اما متأسفانه چت جنبه منفی خود را در بیشتر ذهنیت ها نشان داده است - دلیلی برای چت کردن وجود ندارد زیرا برخی افراد حواسشان پرت می شود.

اگر بنیان فکری افراد جامعه مبتنی بر اصول انسانی نباشد، چت برای همه به معنای اتلاف وقت نیست. البته حد و مرز همه چیز را باید رعایت کرد. ضمناً زوجین باید در چارچوب خاصی باشند و سعی کنند حریم خانواده را حفظ کنند و به هیچ وجه مستمر نباشند. البته برای زوج هایی که اقوام و دوستانشان در کشورها و شهرهای دیگر هستند. هم ارزان تر، هم راحت تر و هم جالب تر است. البته اگر بتوانید دوستی و ارتباط خود را در همین محیط مجازی حفظ کنید، مشکلی برایتان پیش نمی آید، مثلا با دادن شماره تلفن، دادن وب یا قرار ملاقات های مکرر حضوری و فقط محدود کردن. گپ زدن برای تبادل افکار و عقاید و حل مسایل متا و تا حدودی پرکردن خلأهای عاطفی و روحی موجود در زندگی هر متا مشکلی ایجاد نمی کند.

اما چت و محیط رومی ها کاملا وسوسه انگیز است و می تواند جدای از کارکردهای مثبت خود مانند بیماری تبر به ریشه های زندگی مشترک باشد. ماندان ها به چت اضافه می شوند و می توان گفت 90 درصد کاربران اینترنت در ایران فقط چت می کنند. متاهلی که همسر دارد باید تشخیص دهد که این چت با علم خودش است یا مخفیانه و حتما لازم است همسرش بداند و اگر مخالف باشد درست چیست؟ پس در هر صورت باید همه جوانب موضوع را سنجید و اگر در همسر حساسیت ایجاد کرد که قطعا همینطور خواهد بود، او نیز در جریان موضوع قرار گیرد و یا کلا چت را کنار بگذارد. البته چت کردن به تنهایی اشکالی ندارد. غیب و ناشناخته به هم علاقه مند می شوند و صدای همدیگر را می پسندند، آن قدر که مشکلشان حل شود، شب، سینما و ....

چت یک راه حل موقت برای حل مشکلات است، اما در دراز مدت نتیجه معکوس دارد. محیط چت بسیار مجازی است و خیلی کم درگیر مسائل احساسی آن می شود. اگر این کار انجام شود ظرفیت افراد را افزایش می دهد اما متاسفانه بحث همیشه بی معنی است. چت در کشور ما نه گردهمایی علمی است و نه کنفرانس اجتماعی. چت برای ما ایرانی ها دختر و پسر شده، بازی و چیزهای دیگر مخصوصا سرگرمی. .

با این حال، چت به طور مستقیم به شخصیت افراد - ظرفیت و اهداف آنها بستگی دارد. به طور کلی فرهنگ کاربر 100% را تعیین می کند و این خود فرد است که مسیر چت را تعیین می کند. بنابراین هر ظرفیت و هر دستگاه O فرهنگ می خواهد از آن استفاده کند. اگر فرد متاهلی به زندگی خود علاقه مند است و همسرش را با تمام وجود دوست دارد، زمانی را که با دیگری می گذراند در راه محبت به همسر و خانواده خود صرف کند، اما روابط عمومی هرگز دلیل نمی شود. عشق و خیانت و این حرف ها کم نیست. با این حال، فرد هرگز نباید خود را محدود به صحبت کردن با همسرش کند. ممکن است همسرش قبول نکند چیزی بگوید.

چت انسان را اجتماعی تر می کند اما باید سعی کرد این رابطه در جامعه مجازی حفظ شود و وارد جامعه واقعی نشود. چت می تواند پر محتوا باشد، اما چت مداوم با یک نفر قطعا باعث ایجاد احساس می شود، اما باید سعی کنید به آن معتاد نشوید و آن احساس را کنترل کنید. گپ زدن با یک فرد متاهل می تواند دلایل زیادی داشته باشد.


نکات مثبت در مورد چت

1- یادگیری و تبادل نظر در هر زمینه ای

 2- اجتماعی شدن

3- پرکردن خلأ عاطفی و روانی

 4- همدلی با دیگران

 5- آشنایی با زندگی و مشکلات سایر خانواده ها و نحوه برخورد با آنها

6- یافتن دوستان در هر شهر برای کسب اطلاعات در مورد مکان های دیدنی

 7- افزایش اطلاعات اینترنتی و چت

 8- خوشگذرانی و لذت بردن از معاشرت با دیگران و در مقام مقایسه و تأثیرگذاری بر نقاط مثبت دیگران در کاربر.

9- یافتن دوستان بسیار خوب و قابل احترامی که با آنها متاسف شوید

10- یافتن خانواده های محترمی که بتوانید با همسرتان ارتباط برقرار کنید

11- افزایش اطلاعات اجتماعی و سیاسی


تهران چت