هزینه کم ساخت یک کلبه چوبی

 هزینه ساخت یک کلبه چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کلبه چوبی فرآیند ساخت قاب و قاب چوبی است. اگر این روند بهینه باشد، هزینه ساخت ویلا بسیار کمتر می شود و کلبه چوبی را به مقرون به صرفه ترین گزینه تبدیل می کند.

تاثیر مثبت چوب بر سلامت جسمی و روانی

از زمانی که انسان زندگی شهری را گسترش داد و به تدریج کمتر با طبیعت ارتباط پیدا کرد، جسم و ذهن به دوری از طبیعت واکنش نشان داد. اینکه گاهی از زندگی راضی نیستیم و از زندگی خود لذت نمی بریم، اما به محض اینکه پا به جایی در اطراف شهر می گذاریم و هوای تازه را استشمام می کنیم و بوی درختان و گیاهان را استشمام می کنیم، حالمان عوض می شود که ثابت می کند که ما به طبیعت نیاز داریم رابطه نزدیک تری داشته باشید. زندگی در یک خانه چوبی به شما کمک می کند احساس کنید متعلق به طبیعت هستید و تاثیر مثبتی بر سلامت و عملکرد شما دارد.

کلبه چوبی ضد زلزله

کشورهای زلزله خیز مانند ژاپن و ایالات متحده بیشترین استفاده را از چوب به عنوان مصالح ساختمانی دارند. سازه های چوبی به دلیل یکپارچگی و انعطاف پذیری مقاومت بالایی در برابر زلزله دارند.

ساخت کلبه چوبی پیش ساخته

حتما در عکس ها و فیلم ها کلبه های جنگلی کوچک و بعضا مرموز را دیده اید که با مناظر زیبا احاطه شده اند. بسیاری از ما از کودکی آرزوی داشتن چنین کلبه هایی را داشته ایم. اما امروزه داشتن یک کلبه زیبا که پناهگاه روزهای پر استرس و هوای آلوده شهر در مکانی زیبا و دنج به دور از هیاهوی شهر باشد، آرزوی غیرممکنی نیست.


 ساختمان پیش ساخته چوبی همانطور که از نامش پیداست کلبه ای است که در مکانی مانند کارخانه یا کارگاه ساخته می شود و سپس در مکانی دیگر مونتاژ می شود. این نوع کلبه ها در مدت زمان کوتاهی (حدود 1 ماه) ساخته شده و در مدت 1 روز در محل مورد نظر نصب می شوند. سرعت اجرا یکی از مزایای این روش ساخت کلبه است. هیچ محدودیتی برای اندازه یک کلبه پیش ساخته وجود ندارد. اما کلبه ها معمولا اندازه کوچکی دارند و مساحتی که از حد معینی فراتر می رود ویلای چوبی یا خانه چوبی نامیده می شود. اگرچه اکثر کلبه های چوبی قهوه ای هستند، اما محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد و می توان طرح و رنگ کلبه را کاملا مطابق سلیقه شخصی شخصی سازی کرد.

https://azarwoodenhouse.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد