وای فای (WiFi) چیست؟ معرفی کامل شبکه WiFi

امروز و در روزهای آینده قصد دارم اطلاعات مفیدی در مورد شبکه های Wirelees و به خصوص وای فای در اختیار شما قرار دهم. برای درک بهتر وای فای ابتدا باید بفهمیم که وایرلس به چه معناست و چگونه اتصال بی سیم برقرار کنیم و سپس به سراغ وای فای چیست؟ در ادامه با My Powerful blog همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

ناتینگ فون ۲؛ آنچه تاکنون از این گوشی می‌دانیم

Nothing Phone 1 یکی از گوشی‌های هوشمند منحصربه‌فردی بود که در سال 2022 دیدیم. کارل پی، یکی از بنیان‌گذاران OnePlus، Nutting را با هدف دمیدن زندگی جدید به بازار راکد موبایل راه‌اندازی کرد. حال این شرکت اعلام کرده است که می خواهد در آینده ای نزدیک نسل بعدی نوتینگ فون 1 یعنی نوتینگ فون 2 را معرفی کند. در ادامه با My Powerful blog همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

خرید اینترنتی تبلت ارزان از بهترین فروشگاه ایران

تبلت ها ابزارهای هوشمندی هستند که برای برخی از افراد ضروری است. شما باید کالاهای خود را از فروشگاهی تهیه کنید که نه تنها محصولات متنوعی دارد، بلکه به کیفیت و قیمت مناسب نیز اهمیت می دهد. من از تبلتم چه می خواهم؟! این سوال را از خود بپرسید، حالا به فروشگاه ما بیایید و لیست تبلت های ما را ببینید. غیر ممکن است، تبلت بخواهید اما از ما خرید نکنید. در ادامه با My Powerful blog همراه باشید.

 

ادامه مطلب ...