خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد-شیراز

شما در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان برای خرید بلیط هواپیما مشهد به شیراز دارید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد به شیراز را دارید کافی است پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ بازگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی خود را جستجو کنید و اگر می خواهید با ایرلاین خاصی پرواز کنید، انتخاب کنید. هواپیمایی مورد نظر شما . در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای مشهد - شیراز تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر خواهید دید. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز وجود دارد که با اعمال آنها می توانید بلیط لحظه آخری مشهد شیراز و بلیط چارتر مشهد شیراز را با بهترین قیمت ها پیدا کنید. در سیستم فیلتر Fly Today نیز می توانید تعداد توقف، خطوط هوایی، فرودگاه ها، زمان حرکت، زمان فرود، زمان انتظار و قیمت را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های عالی که FlyToday در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، تغییر نرخ پرواز است. برای استفاده از این قسمت کافی است ایمیل خود را ثبت کنید تا تغییرات قیمت در پروازها به شما اطلاع دهیم.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد به شیراز را دارید کافی است بر روی فلش دو طرفه بین مبدا و مقصد در کادر جستجوی پرواز مشهد - شیراز کلیک کنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود. .


خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد شیراز

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما از مشهد به شیراز را دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است که با مقایسه لیست قیمت پروازهای مشهد به شیراز، بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به شیراز را دریافت کنید. تمامی پروازهای رفت و برگشت مشهد به شیراز و شیراز به مشهد در فلای تودی موجود است. پس وقت خود را به دنبال بلیط ارزان هواپیما از مشهد به شیراز هدر ندهید. ارزان ترین بلیط هواپیما مشهد به شیراز را از فلای امروز خریداری کنید و از مزایای این خرید بهره مند شوید. با اعمال فیلترینگ مناسب می توانید حتی ارزان ترین بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد شیراز و بلیط ارزان هواپیما چارتر مشهد شیراز را در فلای تودی بیابید. همچنین با کمک تقویم قیمت فلای تودی می توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد-شیراز را در حدود تاریخ پرواز مورد نظر پیدا کنید.


بلیط چارتر مشهد شیراز

در بین پروازهای چارتر شیراز، بلیط چارتر مشهد شیراز یکی از شلوغ ترین پروازها است. برای خرید بلیط هواپیما چارتر مشهد به شیراز در راه و یا خرید بلیط هواپیما چارتر شیراز به مشهد در مسیر برگشت، کافی است در فلای تودی پرواز رفت و برگشت مشهد-شیراز را جستجو کنید. در صورت وجود بلیط هواپیما چارتر از مشهد به شیراز یا بلیط هواپیما چارتر از شیراز به مشهد، برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز نمایش داده می شود. همچنین در قسمت فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر می توانید به پرواز چارتر مشهد-شیراز و پرواز چارتر شیراز-مشهد دسترسی داشته باشید و با مقایسه قیمت بلیط، بلیط چارتر ارزان مشهد- شیراز را خریداری کنید.


بلیط لحظه آخری مشهد به شیراز

اگر قصد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد به شیراز را دارید کافی است از سیستم فیلترینگ فلای تودی برای نمایش لیست آن ها استفاده کنید و به راحتی بلیط های لحظه آخری مشهد به شیراز خود را با هم مقایسه کنید. فلای تودی امکان خرید بلیط ارزان مشهد شیراز را در لحظه آخر برای شما فراهم می کند.


قیمت بلیط هواپیما مشهد شیراز

برای اطلاع از قیمت بلیط رفت و برگشت از مشهد به شیراز می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سامانه مقایسه قیمت به شما در انتخاب زمان مناسب برای خرید بلیط ارزان مشهد به شیراز کمک می کند.

قیمت و گارانتی کولر گازی

بهتر است در مرحله اول واحد BTU را تعریف کنید. BTU مخفف British Thermal Unit است. فارنهایت به 61 درجه فارنهایت می رسد. قاعدتاً از توضیحات بالا نمی توان نتیجه روشنی برای محاسبه توان یک کولر گازی مناسب به دست آورد، بنابراین به اندازه گیری دقیق تری می پردازیم. برای این کار باید اندازه اتاق یا محیط را بدانید. برای محاسبه btu، مساحت اتاق را بر حسب فوت مربع محاسبه کرده، سپس آن را در 30 ضرب کرده و عدد 2000 را به آن اضافه می کنیم. مثلا برای یک اتاق 20 متری بعد از تبدیل آن به فوت مربع به عدد 215 می رسیم که با انجام محاسبات فوق عدد 8450 بدست می آید که یک کولر گازی با 9000 btu کاملا مناسب 20- شماست. اتاق متر


توجه داشته باشید که حاصل جمع و ضرب به تنهایی عدد دقیقی به شما نمی دهد و عواملی مانند میزان تردد در محل، تعداد پنجره های موجود، میزان تابش آفتاب در اتاق، استفاده از پنجره های معمولی یا دوجداره ، تک طبقه، فاصله یونیت داخلی و خارجی، محل قرارگیری کندانسور، دما و رطوبت محیط و ... بسیار موثر خواهد بود اما با استفاده از فرمول فوق و افزودن حداکثر 10 تا 20 درصد به ظرفیت BTU، می توانید عدد مناسب را دریافت کنید.


البته اگر حوصله محاسبات بالا را ندارید و یا همچنان در شک هستید، بسیاری از شرکت ها قبل از خرید کارشناس اعزام و مشاوره می دهند و می توانید از کمک آنها استفاده کنید.


قیمت و گارانتی کولر گازی

قیمت کولر گازی این روزها به دلیل نوسانات شدید ارز افزایش چشمگیری داشته است. توصیه ما به شما خرید محصولات اصل با گارانتی است. حتماً زیاد شنیده اید که گارانتی در ایران بی معنی است. اما این گفته بیشتر در مورد کالاهایی مانند موبایل و لپ تاپ صدق می کند، اما محصولاتی مانند کولر گازی به دلیل نیاز به نصب دقیق و حرفه ای و پشتیبانی مناسب، بدون شک نیاز به گارانتی خوبی دارند که می توانید بدون دغدغه آن را نصب کنید. از آن استفاده کنید.


علاوه بر این، خرید کولر گازی از مکانی نامعلوم در صورت عدم آگاهی خریدار ممکن است به خرید کولر گازی تقلبی و بی کیفیت ختم شود. به عنوان مثال، ممکن است یک کولر گازی به نام اینورتر بخرید، اما پس از مدتی متوجه تعداد سرسام آور و نجومی قبوض برق خواهید شد. در این صورت به احتمال زیاد پس از مشورت با متخصص متوجه خواهید شد که کلمه اینورتر حکاکی شده دروغ است و هزینه برق مصرفی سالانه بیشتر از قیمت خود کولر می باشد.


خرید کولر گازی از برندهای معتبر

به نوعی، برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. از تولیدکنندگانی مانند ال‌جی، سامسونگ، توشیبا، جنرال و تا تا نام‌هایی که شاید تا به حال نشنیده باشید. در این مواقع بهتر است فقط به حرف فروشنده گوش ندهید و پس از پرسیدن مدل دقیق محصول، به دقت در اینترنت در مورد آن جستجو کنید. از آنجایی که کولر گازی در هر دو فصل گرم و سرد حداقل ده سال قابل استفاده است، می تواند محیطی دلپذیر را برای شما فراهم کند، پس بهتر است کمترین ریسک را انجام دهید و از برندهای معتبر خرید کنید.


خرید کولر گازی اینورتر

فناوری اینورتر در سال های اخیر وارد دنیای کولرهای گازی شده است و به جرات می توان گفت که این فناوری صرفاً برای کاهش مصرف برق دستگاه شما تا 60 درصد است. بنابراین تفاوت قیمت کولر گازی با اینورتر و بدون اینورتر به سادگی روی قبض برق شما ظرف یک سال مشخص می شود.

خرید خانه در انواع محله های اصفهان

اصفهان شهری در مرکز ایران و سومین شهر پرجمعیت آن است. شهری که شاه عباس صفوی آن را به پایتختی برگزید و پس از آن رونق بسیاری یافت. شهری با آثار تاریخی فراوان که اغلب از دوران صفویه به جا مانده و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اصفهان را به عنوان پایتخت فرهنگی ایران می شناسیم. علاوه بر این اصفهان سهم زیادی در صنعت ایران دارد. حصا، ذوب آهن و فولاد مبارکه از جمله شرکت های مهم اصفهان هستند. اصفهان مانند هر شهر دیگری دارای محله هایی است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در این مطلب با بهترین محله های اصفهان آشنا می شویم. در کل جنوب اصفهان نسبت به شمال گرانتر و اصیل تر است.


با توجه به مهاجرت افراد غیر بومی به اصفهان، داشتن اطلاعات از مناطق مختلف ضروری است. با کمک این اطلاعات بهترین محله را برای خرید یا رهن و اجاره انتخاب کنید. هر منطقه از اصفهان با توجه به معیارهای قیمت گذاری، قیمت متفاوتی دارد، علاوه بر توجه به قیمت ملک، هماهنگی محله با شرایط کار و زندگی فرد نیز باید در نظر گرفته شود.


مرداویج

مرداویج محله ای در جنوب اصفهان است که یکی از گران ترین محله های شهر است. برج کبوتر یکی از بناهای تاریخی دوره صفویه است که در این محله قرار دارد. محله مرداویج دارای مجتمع تجاری، پارک، مدرسه، کافه ها و رستوران های مورد علاقه می باشد. موقعیت این محله از نظر دسترسی به وسایل نقلیه عمومی خوب است. خانه های این محله معمولاً ویلایی و لوکس با قیمت های بالا هستند. موقعیت جغرافیایی این محله از دروازه شیراز تا چهارراه فرایبورگ، از کوچه استادان تا خیابان کارگر است.


ملاصدرا

خیابانی در جنوب اصفهان به نام ملاصدرا که به نام متکلم و فیلسوف شیعه ایرانی قرن یازدهم هجری قمری نامگذاری شده است. خیابانی که موازی خیابان های هزارجریب و شیخ صدوق جنوبی است. با توجه به این موقعیت جغرافیایی دسترسی خوبی به ادارات دولتی، مراکز خرید، دانشگاه ها و مترو دارد. خانه های این خیابان گران است.


جلفا

جلفا متفاوت ترین و چشم نوازترین محله اصفهان است. این محله در زمان شاه عباس صفوی با مهاجرت ارامنه به اصفهان شکل گرفت و به نام شهر مبدأ مهاجران نامگذاری شد. جلفا پس از گذشت سال ها بافت قدیمی خود را حفظ کرده و به قطب گردشگری تبدیل شده است. کلیسای وانک، کلیسای سنت جورج، مجموعه کلیسای سنت مریم و هاکوپ، کلیسای بیت لحم و کلیسای سیرک از جاذبه های گردشگری این محله هستند. جلفا علاوه بر کلیساها و بناهای تاریخی، کافه‌های دنج و جذابی در دل خود دارد. ترکیب معماری سنتی، کافه های دنج و خیابان های سنگفرش شده، حال و هوای کاملا متفاوتی به این محله بخشیده است. جلفا در جنوب زاینده رود قرار دارد.


محله جلفا اصفهان

در ضلع شرقی این محله چهارباغ بالا و در ضلع غربی خیابان حکیم نظامی قرار دارد. جلفا دسترسی خوبی به ایستگاه مترو و اتوبوس دارد. از دیگر ویژگی های جلفا مراکز خرید، مدارس، درمانگاه ها، داروخانه های متعدد و همچنین نزدیک بودن به بیمارستان است. از این رو جلفا یکی از محله های شلوغ اصفهان است. جلفا محله خوبی برای زندگی و تجارت است.


مهر آباد

یکی از محله های مجاور زاینده رود محله مهرآباد است. این محله در شرق اصفهان و در همسایگی محله‌های فردوس، فرهنگیان و باغ قدیر قرار دارد. این محله در سال های اخیر رو به رشد بوده و هم اکنون یکی از محله های اعیان نشین اصفهان است. محله مهرآباد علاوه بر بازسازی خانه هایش، از سکوت و آرامش قابل توجهی برخوردار است. از دیگر مزیت های این محله نزدیک بودن به مناطق گردشگری و مرکز شهر اصفهان است. ساختمان های این محله معمولاً بین 200 متر تا 300 متر است و دارای امکاناتی مانند استخر، لابی، روف گاردن و.. قیمت مسکن در این محله نسبتاً بالاست.


آبشار

محله آبشار یکی از محله های منطقه شش اصفهان است که در کرانه جنوبی زاینده رود واقع شده است. نام محله از نام کاخ آبشار حاج محمد حسین کازرونی گرفته شده است. آنچه در این محله قابل توجه است بازسازی آپارتمان ها و پارک های متعددی است که در اطراف محله وجود دارد. قیمت ملک در این محله نیز بالاست..


منبع:

https://digihomenet.ir/

شستشوی پنل کولر گازی

کولر گازی با داشتن پره ها، فیلترها و کویل های تمیزی که دارد با کیفیت بسیار بهتری کار می کند و جریان هوای بهتری را به محیط ایجاد می کند. زمانی که احساس می کنید کیفیت هوای سرد یا گرم ناشی از کولر گازی اسپلیت مانند قبل نیست، وقت آن رسیده است که پنل کولر گازی خود را به درستی بشویید. اگر می خواهید خدمات کولر گازی خود را به تکنسین حرفه ای و با تجربه بسپارید، دستگاه خود را از برند زیر انتخاب و سپس سفارش دهید. در غیر این صورت برای آموزش نحوه شستشوی پنل داخلی کولر، ادامه مقاله را مطالعه کنید. .


ما در کاراباما سال هاست که به مشتریان تمامی برندهای معتبر لوازم خانگی ایرانی و خارجی خدمات ارائه می دهیم، بنابراین اگر برند کولر گازی شما سامسونگ، ال جی و جنرال نیست، می توانید از طریق فرم زیر درخواست خدمات دستگاه خود را نیز ارسال کنید. تا کارشناسان ما در صورت امکان برای هماهنگی با شما تماس بگیرند. متخصصان با تجربه متخصصان مجرب خدمات گارانتی خدمات گارانتی سرعت در ارائه خدمات سریع در ارائه خدمات هزینه های منصفانه هزینه های منصفانه


تعمیرکار لوازم خانگی

با انجام مراحل و آموزش تصویری سرویس کولر گازی اسپلیت می توانید با نحوه شستشوی اصولی کولر گازی اسپلیت آشنا شوید و با این کار عملکرد دستگاه خود را به حداکثر برسانید. زیرا یکی از دلایل سرد نبودن هوای کولرگازی مربوط به کثیف بودن پنل و تجمع آلودگی بر روی فیلترهای داخلی می باشد. توجه داشته باشید که شستشوی پنل یکی از قسمت های سرویس کولر گازی است و با صرفه جویی در هزینه ها می توانید خودتان این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که اگر شستشوی کولر گازی را خودتان انجام دهید، نیازی به ماشین لباسشویی و سرویس اسپلیت پانل خاصی ندارید.


مرحله اول:

اولین قدم قبل از انجام هر کاری برای سرویس کولر گازی این است که برق دستگاه را قطع کنید تا خطری شما را تهدید نکند و کولر گازی اسپلیت را با خیال راحت بشویید.


بسته به نوع کولر گازی دو روش برای خاموش کردن کولر وجود دارد:


فیوز کولر گازی

دوشاخه کولر گازی کنار پنل را جدا کنید.

کولر گازی را از جعبه فیوز که معمولا در آشپزخانه یا کنار درب ورودی است جدا کنید. اگر تعداد فیوزها زیاد است و نمی دانید کدام فیوز مربوط به کولر گازی شماست، کولر گازی خود را روشن کنید و فیوزها را یکی یکی جدا کنید، وقتی اسپلیت خاموش شد، مشخص می شود که فیوز چیست.

 


مرحله دوم:

اکنون نوبت به اولین مرحله برای شستشوی پنل کولر می رسد. برای این کار ابتدا باید پنل جلویی اسپلیت پنل را باز کنید. سپس مانند تصویر (1) دو فیلتر را خارج کرده و با فشار آب تمیز بشویید تا کثیفی و گرد و غبار روی فیلتر باقی نماند. توجه داشته باشید که بسته به نوع کولر گازی (در صورتی که درب آن دارای پیچ باشد) ممکن است برای باز کردن درب جلوی دستگاه از پیچ گوشتی استفاده شود.


اکنون مانند تصویر (2) سنسور کولر را بیرون آورده و تمیز کرده و در نهایت سر جای خود قرار دهید. سنسور کولر گازی وظیفه بررسی دمای محیط را بر عهده دارد و به برد فرمان می دهد تا کولر گازی را به صورت خودکار روشن و خاموش کند. اگر این سنسور به دلیل فرمان اشتباه به برد کثیف شود، سیستم کولر گازی دچار اختلال می شود.


سرویس کولر گازی

سطح سوم:

کویل های پانل داخلی را بشویید

کویل کولر گازی

این کویل ها مانند رادیاتور خودرو عمل می کنند و باید همیشه تمیز باشند تا به خوبی با هوای محیط ارتباط برقرار کنند و سرما را از کویل ها به هوای اتاق منتقل کنند.


برای شستشوی کویل های کولر گازی مانند تصویر (4) می توانید با آب پاش (شیشه پاک کن) روی کویل ها آب بپاشید تا کاملا خیس شوند. سپس همانطور که در شکل (3) نشان داده شده است، یک برس نرم یا مسواک را به صورت عمودی روی کویل های کولر قرار دهید تا پرز و گرد و غبار از بین برود.


در نظر داشته باشید که اگر کولر نزدیک آشپزخانه نصب شود، کویل ها در اثر حرارت و پخت چرب شده و با آب و برس زدن ساده پاک نمی شوند. در این صورت باید اسپری گاز پاک کننده تهیه کنید. این اسپری ها برای تمیز کردن اجاق گاز از چربی مناسب بوده و در تمامی فروشگاه ها موجود است. پس از تهیه این اسپری آن را روی کویل های کولر اسپری کنید تا کف کند سپس یک ساعت زمان دهید تا گریس شسته و نرم شود. پس از این مدت یک ساعت آب را با شیشه شوی روی آن اسپری کنید و با مسواک یا برس نرم آن را تمیز کنید تا براق و تمیز شود، این کار نقش بسیار موثری در کاهش کارایی کولر گازی دارد.


علاوه بر این، راه دوم برای شستشوی پنل کولر گازی وجود دارد. از بخارشوی استفاده کنید. به جای پاشیدن آب و مسواک زدن، می توانید پنل کولر را با بخار دادن تمیز کنید. در مورد کویل های گریس، قبل از بخار دادن، گاز پاک کن را اسپری کنید