چگونه رمز آیفون را عوض کنیم؟ تغییر پسورد آیفون

در حالی که آیفون های جدید از تشخیص چهره "Face ID" یا اثر انگشت "Touch ID" به عنوان روش اصلی باز کردن قفل دستگاه های اپل استفاده می کنند، اما برای فعال کردن این دو باید رمز عبوری را انتخاب کنید که اگر تشخیص چهره یا اثر انگشت به درستی کار نمی کرد، لازم است. می توانید قفل دستگاه را با رمز عبور باز کنید. در ادامه با My Powerful blog همراه باشید.

  

احتمالاً زمانی که برای اولین بار آیفون خود را خریدید، رمز عبور تعیین کرده اید، اما از آن زمان به بعد به تغییر آن فکر نکرده اید، نگران نباشید، یاد خواهید گرفت که چگونه رمز آیفون خود را تغییر دهید.


تعویض رمز آیفون

تغییر رمز آیفون خود بسیار آسان است: تنها چیزی که نیاز دارید رمز عبور قبلی است و مراحل زیر را دنبال کنید. در آیفون خود، تنظیمات را باز کنید و به پایین بروید تا بسته به دستگاه خود، گزینه [Face ID & Passcode or Touch ID & Passcode] را پیدا کنید. این را انتخاب کنید و از شما خواسته می شود که رمز عبور فعلی دستگاه خود را وارد کنید. پس از وارد کردن رمز عبور، سپس در صفحه بعدی به پایین اسکرول کنید و روی [تغییر رمز عبور] ضربه بزنید.


باید رمز دستگاه خود را دوباره وارد کنید، از شما خواسته می شود کد جدیدی را جایگزین کنید.


iOS به طور پیش‌فرض یک رمز عبور شش رقمی تنظیم می‌کند، اما اگر روی [گزینه‌های رمز عبور] ضربه بزنید، تنظیمات دیگر را نمایش می‌دهد. این شامل:


کد الفبایی سفارشی: ترکیبی از اعداد و حروف

NumericCode سفارشی هر تعداد که دوست دارید،

کد عددی 4 رقمی: کد عددی 4 رقمی.

کد مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس رمز عبور جدید را وارد کرده و تایید کنید تا فرآیند تکمیل شود.


چه زمانی پسورد آیفون را عوض کنیم؟

بسیاری از افراد یک رمز عبور تنظیم می کنند و سپس در طول زندگی خود از آن استفاده می کنند و حتی از آن رمز عبور در دستگاه دیگری استفاده می کنند. در حالی که هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد، مواردی وجود دارد که تغییر رمز عبور آیفون توصیه می شود.


نکته اصلی این است که اگر فکر می کنید ممکن است شخصی هنگام وارد کردن رمز عبور آیفون شما، آن را دیده باشد و در نتیجه بتواند به دستگاه شما دسترسی پیدا کند، اگر اینطور است، باید بلافاصله پسورد آیفون خود را تغییر دهید.


همچنین این واقعیت وجود دارد که تعداد بیشتر کاراکترهای رمز عبور آیفون (اعداد، حروف و کاراکترهای خاص) امنیت دستگاه آیفون شما را افزایش می دهد. بنابراین، اگر می خواهید بالاترین سطح امنیت را در آیفون خود داشته باشید، رمز عبور طولانی دیگری را انتخاب کنید تا دستگاه خود را ایمن تر کنید.


منبع: laptopmag

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد