چگونه سلامت باتری هواوی را حفظ کنیم و عمر باتری را افزایش دهیم؟

محصولات قابل اجرا: گوشی هوشمند
 باتری‌های هواوی  لیتیومی استفاده می‌کنند که به سختی تحت تأثیر عادات استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، با استفاده از تلفن برای اولین بار، نیازی به فعال کردن باتری، تخلیه باتری تا 0٪ یا ادامه شارژ پس از رسیدن باتری به 100٪ نیست. به سادگی باتری خود را تا یک باتری پر شارژ کنید.
نکاتی در مورد استفاده از باتری:
از یک شارژر استاندارد برای شارژ گوشی خود استفاده کنید.
از تخلیه باتری گوشی تا کمتر از 20 درصد خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تخلیه بیش از حد شود.
هنگام استفاده از گوشی خود از شارژ کردن آن خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث داغ شدن بیش از حد و کاهش عملکرد باتری شود.
از استفاده از تلفن خود در محیط های با دمای بسیار بالا یا پایین، یا زمانی که نوسانات دما قابل توجه است، خودداری کنید، زیرا ممکن است عملکرد باتری را نیز کاهش دهد.
زمانی که گوشی خود را برای مدت طولانی ذخیره می کنید، توصیه می شود ابتدا گوشی را خاموش کرده و در مواقعی آن را به طور کامل شارژ کنید. تخلیه باتری برای مدت طولانی ممکن است منجر به عدم شارژ مجدد گوشی شود.
نکاتی در مورد حفظ باتری:
حالت صرفه جویی در انرژی و حالت ذخیره انرژی فوق العاده
به Settings > Battery بروید، سپس حالت Power Saving یا Ultra Power Saving mode را فعال کنید.
رنگ های رابط تیره (فقط برای صفحه نمایش های OLED قابل استفاده است)
به Settings > Battery بروید، سپس Darken Interface Colors را فعال کنید.
مصرف باتری را بهینه کنید
به تنظیمات > باتری بروید. بهینه سازی مصرف باتری را در بالا قرار دهید، آن را لمس کنید تا وضعیت باتری را بررسی کنید، سپس مواردی را برای بهینه سازی در صورت وجود انتخاب کنید.

چرا اجازه آپارتمان در یوسف آباد تهران

داشتن خانه اغلب به عنوان "رویای هرکسی" شناخته می شود. داشتن یک خانه مزایای آشکار بسیاری دارد و همچنین برخی از آنها چندان واضح نیستند.

اگر نیاز به اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران دارید، به سایت مشاورین مراجعه کنید.

یکی از اولین گام‌ها برای خرید خانه این است که تعیین کنید آیا داشتن خانه برای خودتان مناسب است یا خیر. هنگام اتخاذ هر تصمیمی مهم است که به شدت هم جوانب مثبت و هم معایب چیزی را که در مورد آن تصمیم می گیرید در نظر بگیرید.

اگر در حال حاضر با خانواده، دوستانتان زندگی می کنید یا ملکی را اجاره می کنید و قصد خرید خانه را دارید، در زیر برخی از بهترین مزایای داشتن خانه آورده شده است. درک مزایای مالکیت خانه واقعاً می تواند به تصمیم گیری برای خرید خانه آسان کمک کند.

1.) پرداخت های ماهانه پایدار

اگر می‌خواهید با دریافت وام مسکن، خانه بخرید، به احتمال زیاد محصول وام مسکنی که برای خرید استفاده می‌کنید، وام مسکن با نرخ ثابت باشد، زیرا محبوب‌ترین نوع وام مسکن است. با وام مسکن با نرخ ثابت، پرداخت های ماهانه ثابت وجود دارد که یکی از بهترین مزایای داشتن خانه است.

یکی از نشانه‌های اجاره ملک، ناشناخته‌ای است که با پرداخت‌های ماهانه، سال به سال همراه است. بسیار محتمل است که پرداخت های ماهانه اجاره ملک می تواند سال به سال پس از تمدید قرارداد اجاره تغییر کند.

پرداخت‌های ماهانه ثابتی که همراه با داشتن یک خانه به همراه می‌آید، می‌تواند آرامش خاطر زیادی را ایجاد کند، زیرا ایجاد یک بودجه ماهانه قابل پیش‌بینی را آسان‌تر می‌کند. مطمئناً اگر مالیات بر دارایی یا بیمه صاحب خانه تغییر کند، پرداخت‌های ماهانه می‌تواند هنگام مالکیت خانه تغییر کند، اما میزان تغییر در مالیات بر دارایی معمولاً مقدار بسیار کمی است.

2.) فرصتی برای ایجاد سهام

وقتی می شنوید که مردم درباره املاک و مستغلات صحبت می کنند و صاحب خانه می شوند، یکی از محبوب ترین کلماتی که احتمالا می شنوید حقوق صاحبان سهام است. "حقوق سهام چیست" یکی از متداول ترین سؤالات خریداران خانه است.

حقوق صاحبان سهام در املاک و مستغلات، ارزش بازار احتمالی یک خانه منهای هرگونه حق حبس علیه ملک، مانند وام مسکن است. یکی از مزایای بزرگ مالکیت خانه، فرصت ایجاد سهام است.

هر چه مدت طولانی تری صاحب خانه باشید، مبلغ بیشتری را نسبت به موجودی اصلی هرگونه حق حبس پرداخت خواهید کرد. همانطور که موجودی هر نوع حق حبس علیه یک ملک کمتر می شود و امیدواریم ارزش ملک افزایش یابد، ارزش حقوق صاحبان سهام بیشتر می شود.

3.) ارزان تر از اضافه کاری اجاره

هزینه های زیادی برای خرید خانه وجود دارد، مانند پیش پرداخت، هزینه ارزیابی و بیمه صاحب خانه. هزینه اولیه برای خرید خانه به طور قابل توجهی بیشتر از پرداخت اجاره ماهانه به صاحبخانه است، با این حال، با گذشت زمان، داشتن یک خانه ارزان تر از اجاره است که یک مزیت بزرگ است.


تست سرعت شارژ موبایل با کابل و شارژر اصل و تقلبی

برای این کار، تنها چیزی که نیاز دارید شارژر و مکانی برای اتصال آن است - یا یک دستگاه شارژ ایمن و پریز دیواری، یک کامپیوتر یا یک پاوربانک باتری قابل حمل.

برای دقیق‌ترین اندازه‌گیری قابلیت‌های کامل شارژر، آن را به آداپتور رسمی USB به پریز دیواری خود وصل کنید و آن را به نزدیک‌ترین پریز خود وصل کنید. ما در بخش بعدی بحث خواهیم کرد که چگونه اتصال به رایانه شما می تواند نتایج شما را تغییر دهد.

سایت فونی شاپ معتبرترین سایت برای خرید کابل و شارژر اصل می باشد.

Ampere App اندازه گیری شارژ

شارژ آمپر

Ampere برخی از جزئیات ضروری دستگاه و باتری را با اندازه گیری قدرت شارژ فعلی نمایش می دهد و به شما امکان می دهد سرعت کابل شارژ خود را بررسی کنید. در بالا، می توانید برخی از اطلاعات ارائه شده توسط برنامه را مشاهده کنید. اندازه گیری شارژ گوشی شما حدود 10 ثانیه طول می کشد که همان چیزی است که در سمت چپ می بینید.

می‌توانید نسخه حرفه‌ای Ampere را بخرید تا آگهی‌هایی را که در امتداد پایین نمایش داده می‌شوند حذف کنید، اما آن‌قدر محجوب هستند که به سختی ارزش 1.18 دلار برای خلاص شدن از شر آنها را دارد. نسخه Pro همچنین نماد اعلان سطح شارژ را در نوار اعلان ارائه می دهد.

وقتی به برق وصل نیستید، برنامه از متن نارنجی و زمانی که به برق وصل هستید از یک متن سبز رنگ استفاده می‌کند. وقتی به برق وصل نیستید، می‌توانید میزان مصرف باتری تلفنتان را ببینید.

روشنایی کم در مقایسه با نمایشگر با روشنایی بالا باتری کمتری مصرف می کند (همانطور که در زیر مشاهده می شود). روشنایی صفحه نمایش مصرف کننده مهم باتری گوشی است. با این حال، عوامل دیگری نیز می‌توانند بر این موضوع تأثیر بگذارند، از جمله به‌روزرسانی برنامه‌ها در پس‌زمینه، قدرت سیگنال Wi-Fi یا سلولی و غیره.

چتروم بهتر است یا انجمن؟

گزارش هایی وجود دارد که چتروم ها منجر به مشکلات تعامل اجتماعی نمی شود. تصور می‌شود که ساعت‌های طولانی تنها با استفاده از اتاق‌های گفتگو منجر به مهارت‌های اجتماعی ضعیف می‌شود. با تکیه بر اتاق های گفتگو به عنوان شکل اولیه ارتباط با دیگران، مهارت های اجتماعی می تواند بدتر شود. با این حال، اگر اتاق گفتگو به طور مسئولانه استفاده شود، می تواند یک ابزار سرگرم کننده و مفید باشد. زمانی که دنیای مجازی به عنوان جایگزینی برای دنیای واقعی استفاده می شود، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.
در حالی که اتاق های چت یک وسیله ارتباطی محبوب هستند، بسیاری از ارائه دهندگان و شرکت های اینترنتی، برخلاف اتاق های گفتگو، "تالارهای گفتگو" را در وب سایت های خود ارائه می دهند. انجمن‌ها با اتاق‌های گفتگو متفاوت هستند، زیرا معمولاً به‌طور موقت آرشیو می‌شوند، اگر نه برای همیشه. همچنین، معمولاً از انجمن ها برای پرسیدن سؤال استفاده می شود و از افراد دیگر بیشتر از مکالمه با دیگران به خاطر گفتگو استفاده می شود.

باتری آیفون 6 اس - 6s

بررسی‌های باتری آیفون 6s در چند روز اخیر همه سایت‌های فناوری معمول را مورد توجه قرار داده است. و یکی از مواردی که بسیاری از کاربران در مورد آن تعجب می کنند، عمر باتری آیفون 6 اس است. باتری آیفون 6 اس بهتر است یا بدتر از آیفون 6؟

وب را جست‌وجو کردم تا ببینم نظر منتقدان در مورد عملکرد باتری آیفون 6s چیست و نظرات آنها را در زیر آورده‌ام تا مرور بخش‌هایی از بررسی‌ها که فقط باتری را پوشش می‌دهند را برای شما آسان کنم.

همچنین می‌توانید روی هر سایت کلیک کنید تا بررسی کامل آیفون 6 اس را بخوانید.

جان گروبر در Daring Fireball تقریباً در آیفون 6s عمر باتری مشابه آیفون 6 داشت:

همچنین به ظاهر بدون تغییر نسبت به سال گذشته: عمر باتری موثر دستگاه. من هیچ نوع تست عمر باتری را انجام ندادم، اما در استفاده های روزانه سنگین، آیفون 6 اس احساس می کرد که عمر باتری مشابه آیفون 6 را دارد که یک سال از آن استفاده می کردم. نه بهتر، نه بدتر. مانند سال گذشته، آیفون 6 اس پلاس به وضوح عمر باتری بهتری نسبت به 6 اس معمولی دارد، فقط به این دلیل که فضایی برای باتری بسیار بزرگ‌تری دارد.

آیفون های جدید (4، 5، 6) در مورد نشان دادن قدرت طراحی اپل هستند. مدل های S در مورد نشان دادن مهارت های مهندسی اپل هستند. ظرفیت ذخیره سازی و عمر باتری نسبت به آیفون های سال گذشته تغییری نکرده است. همه چیزهای دیگر - موادی که از آنها ساخته شده‌اند، عملکرد CPU/GPU سفارشی آنها، کیفیت دوربین‌ها، نرمی رابط کاربری - به طرز محسوسی بهبود یافته است.

بررسی TechRadar از باتری آیفون 6s

گرت بیویس در TechRadar از اینکه می تواند بفهمد چه چیزی از باتری آیفون 6s خود استفاده می کند، قدردانی کرد:

نکته جالب این است که اپل اکنون اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در پشت صحنه باتری می گذرد ارائه می دهد. نه تنها به شما می گوید چه چیزی تمام توان شما را در 24 ساعت گذشته در هفته گرفته است، بلکه به شما می گوید که چه مقدار از آن تلاش برای پس زمینه و پیش زمینه بوده است.

این بدان معناست که اگر می‌بینید که فیس‌بوک بیشتر باتری شما را مصرف می‌کند و زمانی که شما به آن نگاه نمی‌کنید دائماً به‌روزرسانی می‌شود، می‌توانید آن را غیرفعال کنید تا به زندگی خود برگردید (و واقعاً عملکرد زیادی را از دست ندهید).

این بدان معنا نیست که من واقعاً توانستم عمر باتری زیادی را از آیفون دریافت کنم. حتی زمانی که می‌توانستم از شر برنامه‌هایی که بیشترین قدرت را مصرف می‌کردند خلاص شوم، چیزهایی مانند Apple Music ظاهر می‌شد و فضای آن‌ها را اشغال می‌کرد، با وجود اینکه در پیش‌زمینه نبود.

دلیل آن را می‌توان در زمان معرفی اپل نشان داد: آیفون 6 اس در یک ویدیو با باتری 1715 میلی‌آمپر ساعتی دیده شد که بسیار کمتر از باتری 1810 میلی‌آمپر ساعتی موجود در آیفون 6 است – که مطمئناً به نظر می‌رسد که مدارهای لمسی 3 بعدی اضافی به آن رسیده است. یک قیمت