تست سرعت شارژ موبایل با کابل و شارژر اصل و تقلبی

برای این کار، تنها چیزی که نیاز دارید شارژر و مکانی برای اتصال آن است - یا یک دستگاه شارژ ایمن و پریز دیواری، یک کامپیوتر یا یک پاوربانک باتری قابل حمل.

برای دقیق‌ترین اندازه‌گیری قابلیت‌های کامل شارژر، آن را به آداپتور رسمی USB به پریز دیواری خود وصل کنید و آن را به نزدیک‌ترین پریز خود وصل کنید. ما در بخش بعدی بحث خواهیم کرد که چگونه اتصال به رایانه شما می تواند نتایج شما را تغییر دهد.

سایت فونی شاپ معتبرترین سایت برای خرید کابل و شارژر اصل می باشد.

Ampere App اندازه گیری شارژ

شارژ آمپر

Ampere برخی از جزئیات ضروری دستگاه و باتری را با اندازه گیری قدرت شارژ فعلی نمایش می دهد و به شما امکان می دهد سرعت کابل شارژ خود را بررسی کنید. در بالا، می توانید برخی از اطلاعات ارائه شده توسط برنامه را مشاهده کنید. اندازه گیری شارژ گوشی شما حدود 10 ثانیه طول می کشد که همان چیزی است که در سمت چپ می بینید.

می‌توانید نسخه حرفه‌ای Ampere را بخرید تا آگهی‌هایی را که در امتداد پایین نمایش داده می‌شوند حذف کنید، اما آن‌قدر محجوب هستند که به سختی ارزش 1.18 دلار برای خلاص شدن از شر آنها را دارد. نسخه Pro همچنین نماد اعلان سطح شارژ را در نوار اعلان ارائه می دهد.

وقتی به برق وصل نیستید، برنامه از متن نارنجی و زمانی که به برق وصل هستید از یک متن سبز رنگ استفاده می‌کند. وقتی به برق وصل نیستید، می‌توانید میزان مصرف باتری تلفنتان را ببینید.

روشنایی کم در مقایسه با نمایشگر با روشنایی بالا باتری کمتری مصرف می کند (همانطور که در زیر مشاهده می شود). روشنایی صفحه نمایش مصرف کننده مهم باتری گوشی است. با این حال، عوامل دیگری نیز می‌توانند بر این موضوع تأثیر بگذارند، از جمله به‌روزرسانی برنامه‌ها در پس‌زمینه، قدرت سیگنال Wi-Fi یا سلولی و غیره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد