پس از استفاده از بهترین دستگاه رفع موهای زائد چه باید کرد؟

این روش به ویژه نتایج مطلوبی برای لیزر موهای زائد دارد. شما می توانید هدف دائمی بیش از 90 درصد موهای زائد را تجربه کنید که تأثیر تغییر دهنده زندگی بر روی بسیاری از افراد دارد. این دستگاه حتی موهای نازک را از بین می برد. بسیاری از مشتریان تأیید می کنند که این دستگاه از فناوری لیزر دوگانه برای خلاص شدن از شر انواع موهای زائد در هر رنگ پوستی استفاده می کند. این دستگاه به عنوان بهترین لیزر مو در اصفهان و حتی جهان شناخته می شود.


لیزر کندال برای چه کسانی مناسب است؟

مزیت واقعی فناوری انقلابی که Kendall Gentle Max Pro برای ما به ارمغان آورده است این است که می تواند تقریباً هر کسی را درمان کند. از جمله افرادی که پوست تیره‌تر یا موهای روشن‌تری دارند (جایی که لیزرهای سنتی ممکن است در گذشته مشکل داشته باشند). افرادی که دارای پوست آسیایی و کارائیب، موهای قرمز، موهای خاکستری یا سایر رنگ های پوست هستند نیز می توانند از جنتل مکس پرو با موفقیت استفاده کنند.


مزایای لیزر کندال

کندال جنتل مکس پرو نه تنها دستگاهی است که می تواند موهای زائد بدن را از بین ببرد، بلکه می تواند موارد زیر را نیز درمان کند:


سفت شدن پوست

جوان سازی پوست

.اسراف

چین و چروک

رگهای پا و صورت و خیلی چیزهای دیگر…

این قابلیت ها، کندال جنتل مکس پرو را به دستگاهی همه کاره تبدیل می کند که می تواند به بسیاری از افراد، اعم از زن و مرد، کمک کند تا بیماری ها و نگرانی های پوستی خود را درمان کنند. با انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد ایمنی و زیبایی خود را تضمین می کنید

لطفاً تا 24 ساعت پس از لیزر هیچ یک از موارد زیر را انجام ندهید:


به جای لیزر از مواد شوینده استفاده کنید

فعالیت بدنی شدید

آرایش

استفاده از دوش بدون مواد شوینده در 24 ساعت اول اشکالی ندارد اما بهتر است این کار را نکنید.


به مدت 10 روز از تماس مستقیم با آفتاب خودداری کنید و هر 4 ساعت یکبار از ضد آفتاب استفاده کنید.

از زمان لیزر به مدت 3 روز، کرم زینک + بتامتازون (برای نواحی بدن) و کرم زینک + مومتازون (برای نواحی صورت) را هر 8 ساعت یکبار بزنید و از روز چهارم به بعد از ضد آفتاب استفاده کنید. دقت داشته باشید که از کرم روی به نسبت یک سوم کرم های دیگر استفاده کنید.

در جلسات (آفتابگیری، سولاریوم و ...) پوست خود را برنزه نکنید، در صورت استفاده حتما به ما اطلاع دهید.

ریزش مو در جلسات لیزر از فردی به فرد دیگر متفاوت است، ممکن است 20 روز بعد از جلسه اول رخ دهد و یا حتی ممکن است بعد از جلسه دوم و سوم رخ دهد. این ریزش ممکن است منظم و گاهی نامنظم (شطرنجی) باشد و بسته به وضعیت پوست هر فرد کاملاً متفاوت است.

در طول جلسات هر زمان که موها رشد کردند فقط با تیغ اصلاح کنید و به هیچ عنوان از بانداژ، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید. در غیر این صورت جلسات بعدی لیزر بی فایده است.

ممکن است بلافاصله پس از لیزر، ریشه موهای سیاه روی پوست خود مشاهده کنید که در واقع ریشه موهای سوخته است و بعداً می ریزند.

برای جلسات بعدی لیزر صورت 1 ماه بعد و برای لیزر بدن 2 ماه بعد مراجعه کنید. بازدید به موقع شما منجر به پاسخگویی بهتر و عدم افزایش تعداد جلسات می شود.

خانم های زیر 50 سال که موهای زائد در صورت، سینه، شکم و کشاله ران دارند باید آزمایش هورمونی و سونوگرافی تخمدان انجام دهند.


http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد