راهنمای خرید مبل; یک مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید این بادوام ترین مبلمان تنها چیزی است که باید در مورد استحکام، عمق، فنر و سبک پارچه آن بدانیم. با ما همراه باشید تا نکاتی را که باید قبل از خرید در مورد خرید مبل بدانید، بدانید زیرا این خرید بخشی از زندگی شما می شود.

 

مشخصات یک مبل خوب چیست؟

مبلمانی که انتخاب می کنید نباید خیلی سنگین باشد، اما خیلی سبک بودن نشانه خوبی نیست. مبلمان بسیار سبک نشان می دهد که از مواد اولیه کم کیفیت و چوب ارزان ساخته شده است. برای آزمایش آن، یک طرف مبل را بلند کرده و به آرامی تکان دهید. اگر احساس می کنید ضعیف یا شل شده است، آن را کنار بگذارید. فریم داخلی مبلمان بسیار مهم است، فریم های چوبی بهترین انتخاب برای بدنه مبلمان هستند، فریم ها و فریم های فلزی نیز برای این منظور مناسب هستند، اما جابجایی مبلمان چالش برانگیز خواهد بود. پس حتما از فروشنده بپرسید که چه موادی در آن به کار رفته و به دنبال تخته های مرغوب مانند گردو، افرا، راش، بلوط، توسکا و ... باشید.


این مبل با این فضا هماهنگی دارد

برای ایجاد بهترین حالت در اتاق باید ارتفاع، طول و عمق مبل را با توجه به ابعاد اتاق مشخص کرد. بسته به کاربرد و نوع سبک طراحی داخلی، اگر در خانه سبک سنتی دارید، بهتر است مبلمانی با دسته های پیچیده و اگر می خواهید سبکی معاصر داشته باشید، مبلمانی با خطوط ظریف و جلوه کمتر انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید مبل; یک مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قصد دارید زمان زیادی را روی مبل بگذرانید، مطمئن شوید که فضای کافی بین دو دسته وجود دارد. باید بدانید که راحتی دسته مبل به اندازه نشیمنگاه آن اهمیت دارد. اگر فضای کمی دارید، به خرید مبل های بدون دسته فکر کنید، این کار باعث می شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد. چیدانه برای اثاثیه منزل کوچک نیز پیشنهاد متفاوتی دارد. اگر فضای کافی در خانه خود دارید و به دنبال یک ایده منحصر به فرد برای اتاق نشیمن خود هستید، مبلمان گرد می تواند بهترین ایده برای شما باشد.


چند نفر می خواهید روی مبل باشید؟ هیچ کس نمی خواهد در تنگنا قرار بگیرد، بنابراین وقتی یک مبل فقط دو پشتی دارد، انتظار می رود فقط دو نفر از آن استفاده کنند.

 

تن سالم روی مبل سالم

گزارش های سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که درصد زیادی از بیماری های استخوانی و عضلانی به دلیل خرید مبل های غیر استاندارد است. هنگام خرید مبلمان استاندارد چند نکته مهم وجود دارد. هنگام نشستن باید کف پاها کاملا روی زمین باشد، مبل ها باید از قسمت کمر بلند شوند، هنگام نشستن روی مبل و صندلی نباید زیاد در آن فرو رفت. عمق صندلی و زاویه آن با پشتی مبل بر احساس راحتی شما تأثیر می گذارد. گرفتن.

 

برای مدت طولانی فکر کنید

از آنجایی که مبل یکی از بزرگترین مبلمان بادوام خانه است و می خواهید تا جایی که ممکن است از مد افتاده باشد، بهتر است آن را با پارچه ای خنثی بپوشانید، در این صورت همیشه می توانید رنگ و طرحی به آن اضافه کنید. با یک کوسن کوسن کوچک است اما در دکوراسیون منزل موثر است و می توانید به راحتی و با قیمت کم کوسن ها را برای ایجاد طرحی جدید تغییر دهید.

 

بچه ها می دانند

مبل بدون بافت و خنثی مانند دعوت به فاجعه است، بنابراین بهتر است مبلمان را با رنگ های تیره یا سراسر طرح دار انتخاب کنید. به طور کلی پارچه های کامپوزیت ماندگارتر، رنگارنگ تر و قدرت پاک کنندگی بیشتری دارند. پارچه های سخت بافت دیرتر پوسیده و پاره می شوند.

Www.royal-furniture.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد