اپراتور نصب درب شیشه ای

باتری درب اتوماتیک

علاوه بر منبع تغذیه اصلی که به درب اتوماتیک متصل است، قرار دادن باتری نیز در این دستگاه ضروری است. باتری این درب ها در زمان اتصال یا قطع برق مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت عدم اتصال درب به برق، درب های شیشه ای اتوماتیک را می توان تا 300 بار با استفاده از باتری جابجا کرد.


سنسور

سنسور یکی از اجزای کلیدی درب شیشه ای اتوماتیک است. این قطعه دستور باز شدن درب را برای ورود یا خروج اشیا و افراد می دهد. سنسور از برخورد قفل درب با اجسام جلوگیری می کند.


انواع سنسورهای مورد استفاده در درب های اتوماتیک به 3 دسته تقسیم می شوند. دو نوع حسگر با دریافت امواج مادون قرمز عمل می کنند و نوع دیگری از این حسگرها با دریافت امواج الکترومغناطیسی فرمان حرکت را صادر می کنند.


موتور درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، کیفیت و برند موتور آن است. حرکت دستگیره های درب اتوماتیک با فرمان موتور این محصول انجام می شود.


در موتور درب اتوماتیک، جریان الکتریکی وارد شده به دستگاه به نیروی مکانیکی تبدیل می شود. در نتیجه نوارها در جهت دلخواه حرکت می کنند. با ما همراه باشید تا با انواع موتورهای با کیفیت موجود در بازار بیشتر آشنا شوید.


موتور دانکر آلمان

موتور دانکر آلمانی بهترین موتور درب شیشه ای موجود در بازار است. این موتور دارای حکاکی ساخت آلمان است. برای خرید موتور درب شیشه ای حتما به برندهای شناخته شده و معتبر اعتماد کنید. موتور دانکر آلمان یکی از با کیفیت ترین موتورها می باشد.


مدل لیبل و بارزانته

موتور مدل لیبل ساخت ایتالیا می باشد. شاید خرید برندها و حروف معروف در بازار کمی گران تمام شود. اما باید در نظر داشته باشید که یک موتور خوب عمر طولانی دارد و نیازی به تعمیر دائمی ندارد.


مدل بارزانته یکی دیگر از موتورهای موجود در بازار است که ساخت ایتالیا است. موتور بارزانته از آن دسته موتورهایی است که کیفیت و دوام بالایی دارد.


درب شیشه ای ساده


قیمت درب شیشه ای ساده

همانطور که می دانید قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با پارامترهای مختلفی تعیین می شود. اپراتوری که برای نصب درب شیشه ای سفارش می دهید یا قطعاتی که در درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنید همگی بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارند. در ادامه به بررسی این چند عامل مهم می پردازیم.


اپراتور نصب درب شیشه ای

اپراتورهای خارجی هزینه های بسیار بالایی دارند و بسیاری از آنها در ایران نمایندگی فروش ندارند. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است به برندهای اصیل ایرانی اعتماد کنید.


قطعات مورد استفاده در درب های اتوماتیک

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت درب اتوماتیک قطعات به کار رفته در آن است. اگر تمام قطعات را از برندهای اصلی و خارجی خریداری کنید ممکن است هزینه نهایی برای شما بسیار گران تمام شود.


در نتیجه بهترین کار خرید قطعات مهم از برندهای اصلی و اعتماد به شرکت های ایرانی برای خرید قطعات کم اهمیت تر است. به عنوان مثال، بهتر است اقلامی مانند موتور یا سنسور را از برندهای اصلی خریداری کنید. برای خرید موتور می توانید به دانکرهای آلمانی و سایر برندهای خارجی اعتماد کنید.


وجود قاب

برخی از درهای شیشه ای دارای قاب هستند اما برخی فاقد قاب هستند. درهای دارای قاب معمولاً گرانتر هستند.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد