یک گلس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک گلس خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شاید پاسخ این سوال به عهده ما باشد، این به شما بستگی دارد که چگونه گلس خوب را معرفی کنید، برخی می دانند که گلس خوب 100 درصد از صفحه نمایش گوشی آنها محافظت می کند و برخی از آنها شاید برای زیبایی!!! معیارهای زیادی برای شناسایی محافظ صفحه گوشی وجود دارد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد.


سختی 9H

حتما هنگام خرید شیشه با این اصطلاح آشنا هستید، اما این سختی به چه معناست؟ این عبارت در ادامه به این معنی است که اگر مداد ضخیم 9H روی شیشه کشیده شود هیچ خط و خش روی آن نمی افتد و در واقع نشان دهنده ضد خش بودن آن است.


نانو پوشش اولئوفوبیک

شاید برای شما هم پیش آمده که دستتان چرب و فلفلی بوده و بعد به شیشه برخورد کرده اید! با این کار اثر انگشت شما روی شیشه می ماند، شیشه (حرارتی) شیشه بر خلاف شیشه پلاستیکی اثر انگشت را جذب می کند. پوشش نانو ضد چربی ویژگی و خاصیتی است که به عدم ماندن چربی دیگر روی شیشه کمک می کند و ضد اثر است. یک انگشت است.


لایه حریم خصوصی

اگر می خواهید در مترو باشید، وقتی گوشی خود را چک می کنید یا می خواهید فیلمی را تماشا کنید که هیچ کس دیگری آن را تماشا نمی کند، می توانید از ویژگی لایه حریم خصوصی استفاده کنید. این قابلیت بسیار کارآمد و کاربردی است و در ادامه این مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد.


شفافیت و یکنواختی

یکی از ویژگی های یک لیوان خوب شفاف و صاف بودن آن است. قطعا هیچکس دوست ندارد شیشه، صفحه گوشی تار شود یا صفحه نمایش پر از حباب باشد که واقعا آزاردهنده است.


نصب آسان

نصب لیوان همیشه برای خریداران مشکل ساز بوده است، اگر لیوانی آسان و راحت نصب شود بسیار بهتر از شیشه ای است که برای نصب هفت خوان رستم باید از آن عبور کرد.



انواع مختلفی از عینک در بازار وجود دارد که می خواهیم معروف ترین آنها را بررسی کنیم. همانطور که گفتیم نیاز به محافظ صفحه نمایش یک امر ضروری است که در این قسمت با انواع عینک ها آشنا می شویم و خلاصه هر کدام را توضیح مختصری می دهیم. انواع عینک هایی که در این مقاله می خواهیم به آنها بپردازیم عبارتند از: نوع مات، نوع براق، نوع TPU، نوع خصوصی سازی، نوع پوشش کامل، نوع 2d، نوع 3d، نوع UV، نوع PET و نوع Nano Liquid.


fonishop.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد