عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل

با بالا رفتن سن افراد دچار مشکلات زیادی مانند چین و چروک و افتادگی پوست صورت می شوند. بسیاری از این افراد روش های مختلفی مانند تزریق چربی، تزریق بوتاکس و تزریق ژل را برای از بین بردن این چین و چروک ها انتخاب می کنند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. معمولاً قبل از عمل باید به پزشک مراجعه کنید تا علاوه بر آگاهی از نحوه عمل، از هزینه تزریق ژل یا چربی مطلع شوید.


تزریق ژل با بوتاکس و سایر روش های جوانسازی پوست بسیار متفاوت است. بنابراین قیمت تزریق ژل کاملا متفاوت است و عوامل زیادی در تعیین هزینه ها موثر است. ژل ها مواد موقتی هستند که بسته به تشخیص پزشک و عمق چین و چروک به پوست تزریق می شوند. اگر به دنبال راه حلی مناسب برای رفع چین و چروک پوست خود هستید با ما همراه باشید تا یکی از بهترین روش های بالینی را به شما معرفی کنیم و عوامل موثر در تعیین قیمت آن را توضیح دهیم.


عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین روش های بالینی برای رفع چین و چروک پوست است. این ژل ها حاوی سه ماده طبیعی به نام های کلاژن، هیالورونیک اسید و هیدروکسی آپاتیت هستند که وظیفه آبرسانی و شادابی پوست را بر عهده دارند. این ژل ها برای بهبود عملکرد این سه نوع ماده در بدن به طور موقت به پوست تزریق می شوند. سوالات متداول در مورد تزریق ژل مطرح می شود که یکی از آنها هزینه تزریق است. از این رو قصد داریم به معرفی برخی از عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل بپردازیم.


نوع ژل تزریقی

ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این ژل ها شامل ژل Restylen، Joviderm، Scalpetra، Hilaform، Radis و Captik هستند که هر کدام دارای ماندگاری متفاوتی هستند. ژل های Restylane از مواد غیر حیوانی ساخته شده و ماندگاری آنها بین 6 تا 12 ماه می باشد. ژل های جوویدرم مانند ریستیل ها برای جوان سازی پوست استفاده می شوند و می توانند حدود 1 تا 2 سال روی پوست باقی بمانند. هزینه تزریق این ژل ها بسته به میزان استفاده و ماندگاری متغیر بوده و بین 2500000 تا 4000000 تومان در هر سی سی متغیر است. (بهار 1400)


توجه: در حال حاضر به دلیل نوسانات ارز و واردات ژل هزینه ها تقریبی می باشد. لطفا یک روز قبل از مراجعه تلفنی قیمت ها را استعلام کنید (54503-021).


توجه داشته باشید که هرگز برای تزریق ژل به کلینیک ها و آرایشگاه های غیر معتبر مراجعه نکنید. درست است که تزریق ژل در برخی از کلینیک ها ارزان است، اما این به معنای بالا بودن کیفیت کار نیست. متأسفانه ژل های تقلبی در بسیاری از نقاط کشور به صورت عمده در بازار سیاه و با قیمت پایین به فروش می رسد. بنابراین هرگز به کلینیک ها و آرایشگاه های غیر معتبر اعتماد نکنید.


تاثیر مقدار مورد نیاز بر هزینه تزریق ژل

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت تزریق ژل، میزان مورد نیاز برای تزریق است. طبیعتاً مقدار مورد نیاز برای قسمت های مختلف صورت برای تزریق متفاوت است و همین امر بر قیمت آن تأثیر گذاشته است. مثلا لب ها به دلیل حجم کم نیازی به تزریق ژل زیادی ندارند و اصولا 1 سی سی کافی است. با این حال، گونه ها به دلیل اندازه بزرگتر به ژل بیشتری نیاز دارند. بنابراین، هرچه ژل بیشتری به بدن تزریق شود، هزینه آن بیشتر می شود. زیرا پزشک باید زمان بیشتری را صرف تزریقات کند و حقوق بیشتری دریافت کند و از مواد مصرفی بیشتری استفاده شود.


دوام

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق ژل، ماندگاری آن است. ژل های تزریقی به دلیل موقتی بودن در بین مردم بسیار محبوب هستند. زیرا در صورت پشیمانی می توانند بلافاصله با تزریق آنزیم را از بین ببرند و نواحی تزریق شده را به حالت اولیه برگردانند. ماندگاری ژل ها معمولا بین 6 تا 2 سال است و اگر به درستی از آنها مراقبت شود، ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت. طبیعتا هر چه ژل های تزریقی بیشتر دوام بیاورند، قیمت آن نیز بیشتر می شود.


توصیه می شود تا حد امکان از ژل های دائمی استفاده نکنید. ژل های دائمی به دلیل اینکه جذب پوست می شوند در صورت پشیمان شدن بسیار سخت برداشته می شوند و ممکن است نواحی تزریق شده دیگر مانند قبل نباشند. این در حالی است که ژل های موقت بدون هیچ عارضه ای به راحتی پاک می شوند و در صورت نارضایتی افراد تنها با تزریق محلول های مخصوص در عرض چند روز خاصیت خود را از دست می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد