دلیل کاهش کیفیت شارژ باتری گوشی های هوشمند

باتری آیفون 6s نیز مانند سایر گوشی های هوشمند به مرور زمان کیفیت و قدرت شارژدهی خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض دارد. با کمک سرویس تعمیر موبایل می توانید باتری آیفون 6s اپل را با کمترین هزینه و قیمت ممکن تعمیر کنید. با موبایل کمک همراه باشید.


دلیل کاهش کیفیت شارژ باتری گوشی های هوشمند

اگر مراقب باشید، باتری های گوشی های هوشمند با گذشت زمان کیفیت شارژ خود را از دست می دهند و با گذشت زمان تا حدودی ضعیف می شوند. شاید فکر کنید این موضوع به کیفیت ساخت گوشی مربوط می شود اما اینطور نیست و کاهش ظرفیت و ظرفیت شارژ باتری های گوشی تنها به دلیل ماهیت خود باتری است. باتری های قابل شارژ مورد استفاده در گوشی های هوشمند از نوع لیتیوم یونی هستند و با وجود تمام نقاط قوت این باتری ها ضعف آزاردهنده ای خواهند داشت که به کاهش تدریجی ظرفیت و ظرفیت شارژ آن ها مربوط می شود. بنابراین اگر باتری گوشی شما سریعتر از قبل خالی می شود و به اصطلاح کیفیت شارژ آن کاهش می یابد، مشکل از ماهیت باتری لیتیوم یونی دستگاه است و ربطی به کیفیت خود گوشی ندارد.


 چگونه از افت کیفیت و ظرفیت شارژ باتری های لیتیوم یونی جلوگیری کنیم؟

از دست دادن قدرت و کیفیت شارژ باتری های لیتیوم یون اجتناب ناپذیر است. یعنی به هیچ وجه نمی توانید از این امر جلوگیری کنید، اما می توانید با در نظر گرفتن برخی مسائل خاص، ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی را کاهش دهید. موثرترین راه برای انجام این کار جلوگیری از داغ شدن بیش از حد باتری است. گرما در کاهش کیفیت شارژ باتری های لیتیوم یونی بسیار موثر است و هر چه این باتری ها بیشتر در معرض گرما قرار گیرند، کیفیت شارژدهی خود را سریعتر از دست می دهند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از داغ شدن بیش از حد گوشی یا قرار دادن آن در مکان هایی که گرمای زیادی در نزدیکی آنها وجود دارد، خودداری کنید.


هزینه تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s اپل چقدر است؟

هزینه تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s اپل زیاد نیست و خوشبختانه این تعمیر یکی از تعمیرات نه چندان گران این گوشی است. بیشترین هزینه تعمیر باتری آیفون 6s مربوط به خود باتری است و دستمزد تعمیرکار برای انجام این تعمیر به مراتب کمتر از تصور شما خواهد بود. اگر می خواهید باتری آیفون 6s اپل خود را با کمترین هزینه تعویض و تعمیر کنید، توصیه می کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.


اصالت باتری چقدر در کیفیت عملکرد آن تاثیر دارد؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام تعویض باتری آیفون 6 اس اپل در نظر گرفت، اصالت باتری جدیدی است که قرار است در گوشی نصب شود. تعمیرکاران موبایل به هیچ عنوان باتری های تقلبی را در آیفون خود نصب نکنند، زیرا در صورت نصب این باتری ها در گوشی، خیلی زود مشکلات قبلی دوباره ظاهر می شوند. باتری های تقلبی نیز خطر حوادث غیر قابل برگشت مانند آتش سوزی و انفجار باتری را افزایش می دهند. بنابراین اگر می خواهید باتری آیفون 6 اس خود را تعویض کنید، حتما یک باتری اصلی آیفون 6 اس را در آن نصب کنید.

 


تعویض و تعمیر باتری آیفون 6 اس اپل چقدر طول می کشد؟

مدت زمان تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s اپل به میزان تسلط و سرعت عملیات تعمیری که قرار است روی گوشی شما انجام شود بستگی دارد. به طور معمول باتری آیفون 6s به طور متوسط ​​در کمتر از 2 ساعت تعویض و تعمیر می شود. اگر می خواهید باتری آیفون 6 اس اپل خود را در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید و خیالتان از باطری اصلی نصب شده در دستگاه راحت باشد، توصیه می کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.


آیا می توانیم شخصاً باتری آیفون 6 اس اپل را تعویض کنیم؟

خوشبختانه تعویض باتری آیفون 6s اپل کار سختی نیست و با کمی دقت و حوصله قادر به انجام آن خواهید بود. برای این منظور کافی است به فروشگاه قطعات موبایل مرکز راهنمای موبایل مراجعه کنید تا ابتدا ابزار لازم برای تعمیر باتری آیفون 6s را تهیه کنید. سپس یک باتری اصلی Apple iPhone 6S را از فروشگاه قطعات موبایل تهیه کنید. پس از انجام هماهنگی های لازم، کافی است مراحل ذکر شده در مقاله «آموزش تعویض باتری اپل آیفون 6 اس» را با دقت و حوصله انجام دهید و تعویض باتری آیفون را با موفقیت انجام دهید. اگر شخصا باتری آیفون 6 اس اپل را تعویض کنید، هزینه تعمیر گوشی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


سایت منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد