میز ناهار خوری گرد، بهتر از مربع نیست؟

گاهی اوقات آنقدر درگیر روزمرگی و زندگی ماشین می شویم که زمان کمتری را با اعضای خانواده خود می گذرانیم. ما باید راهی پیدا کنیم تا اعضای خانواده بیشتر دور هم جمع شوند ... یک راه آسان و خوشمزه این است که پشت میز ناهارخوری غذا بخوریم! مهم نیست چقدر مشغولیم، وقتی گرسنه هستیم، چیزی جز غذا نمی تواند ما را جذب کند. سفره ای زیبا با غذاهای خوشمزه و رنگارنگ و لعاب خانگی!



میز ناهارخوری گرد بهتر است یا مستطیلی؟

قبل از تعیین شکل گرد یا مستطیلی میز ناهارخوری، باید محل استفاده از آن را مشخص کنید. می توانید از میز ناهار خوری در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری یا در کنار سالن پذیرایی استفاده کنید. ابعاد میزهای استفاده شده در آشپزخانه 99 درصد کوچکتر از میزهای ناهارخوری و ناهارخوری است. زیرا فضای آشپزخانه اغلب کوچک است و رفت و آمد در آنها زیاد است و باید ابعاد میز و صندلی را طوری انتخاب کرد که مزاحم رفت و آمد نباشد. این میزها بیشتر به عنوان میز صبحانه شناخته می شوند.


میز ناهارخوری که برای اتاق غذاخوری یا پذیرایی انتخاب می شود معمولا به عنوان مجموعه ای از مبلمان پذیرایی در نظر گرفته می شود تا انسجام و هماهنگی بیشتر در خانه حفظ شود. این میز نمی تواند برای فضای آشپزخانه و صبحانه مناسب باشد.


میز ناهار خوری قابل حمل

میز ناهارخوری گرد معمولا فضای بیشتری را در اتاق اشغال می کنند، برخلاف میزهای مربع و مستطیل که در پلان های زاویه دار و فشرده خانه های امروزی ثابت شده و فضای کمتری را اشغال می کنند. اما در عوض میزهای گرد به گونه ای طراحی شده اند که فاصله بین صندلی ها کمتر از میزهای گوشه باشد و افراد به هم نزدیکتر باشند! میز ناهارخوری کوچک و شیک شما را می توانید در آشپزخانه و همچنین در کنار مبلمان غذاخوری قرار دهید; البته خیلی بهتر است جایی نزدیک آشپزخانه باشید تا امکان دسترسی به ظروف و جمع آوری و انتقال آن ها از روی میز به آشپزخانه فراهم شود.


میز ناهار خوری گرد سفید

اگر مجبور به خرید میز ناهارخوری قابل حمل هستید، پیشنهاد می کنم - میز سفید را انتخاب کنید - با توجه به تم هارمونی و دکوراسیون خود. میز سفید کمی بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد و حتی فضای کوچک اتاق شما را بزرگتر نشان می دهد.



میز ناهار خوری گرد

اگر به هر دلیلی میز ناهارخوری گرد را به میز گوشه ترجیح می دهید و در عین حال با مشکل کمبود جا مواجه هستید می توانید از مدل های کوچکی که میز و صندلی های کوچک تری دارند استفاده کنید. وقتی نمی خواهید از آنها استفاده کنید، کاملاً زیر میز قرار می گیرند و فضای بیرون را اشغال نمی کنند.



مدل رومیزی میز ناهارخوری گرد

برای میزهای ناهارخوری گرد هم می توانید از میزهای مربعی و هم گرد استفاده کنید که البته بیشتر برای میزهای گرد مناسب است; زیرا زیبایی پایه های میز را به خوبی نشان می دهد. علاوه بر این، می توانید از یک رانر گرد یا مربع در مرکز میز استفاده کنید. می توانید از رانر روی دسکتاپ یا بدون آن استفاده کنید. اگر دسکتاپ شما ساده است، پیشنهاد می کنم از رانرهای طرح دار استفاده کنید که ترکیب رنگی طرح ها، رنگ پس زمینه دسکتاپ شما باشد تا بر جذابیت آن بیافزایید.



میز ناهار خوری دست دوم

اگر پول کافی برای خرید میز ناهارخوری مورد علاقه خود را ندارید می توانید مدل مورد علاقه خود را از سایت های فروش لوازم دست دوم خریداری کنید و با دست سمباده و پرداخت و رنگ آمیزی توسط تعمیرکار مبلمان میز ناهارخوری شیک و زیبایی را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید که با یک میز جدید از بین نرود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد