کابین ها و سازه های نگهدارنده کلایمر

1- کابین های مدولار


کابین های مدولار از چند قسمت تشکیل شده است. طول قطعات استفاده شده ترکیبی از قطعات 1 متری، 2 متری و 3 متری است که می توان آنها را به صورت ترکیبی مونتاژ کرد و بر اساس کاربری مورد انتظار مشتری برای اجاره کوهنورد در تهران، طول مورد نظر را ارائه کرد.


در پروژه های ساختمانی عمدتاً از کابین های 6 متری استفاده می کنند که از سه قسمت 2 متری (2 + 2 + 2) ساخته شده است. جنس این کابین ها می تواند فلز گالوانیزه، آلومینیوم و فولاد باشد.


2. کابین های تک


کابین های تک کوهنورد عمدتاً با ساختار بالای ساختمان و وینچ کشنده استفاده می شود. این کابین نیز در استاندارد EN 1808 تعریف شده است و طراحی آن نیز شامل الزامات متعددی می باشد. این کابین ها عمدتا برای دسترسی به ارتفاعات جهت نگهداری، شستشو و پیچ و رولپلاک نما استفاده می شوند. یک مدل معمولی صندلی معلق است.


3. کابین های L شکل U شکل


از این کابین ها برای دسترسی به محدوده های ارتفاعی خاص استفاده می شود. طراحی خاص کابین های کوهنوردی امکان دسترسی به نقاطی را فراهم می کند که با کابین های مدولار قابل دسترسی نیستند. برای اجاره کوهنورد در تهران با این مشخصات با کارشناسان 09128506654 تماس بگیرید.


4- کابین های کوهنوردی دو طبقه


کابین دو طبقه کلایمر عمدتا در صنعت ساختمان برای نصب سازه های نما بلند شیشه ای استفاده می شود که به دو کابین موازی نیز نیاز دارد. در این سکوها دو کابین با استفاده از نردبان به هم متصل شده اند و کاربران می توانند در دو سطح این کابین از آن استفاده کنند.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد