گلس کامل چیست؟ تفاوت گلس فول کاور باگلس معمولی

هر ساله گوشی های هوشمند جدیدی معرفی می شوند که ظاهر خاص خود را دارند. شرکت های تلفن همراه برای افزایش سهم بازار خود مدل های جدیدی را روانه بازار می کنند. در این میان، صفحه نمایش گوشی های هوشمند تغییر زیادی کرده است. صفحه نمایش های تخت، منحنی و بدون حاشیه در دسترس هستند و برای مراقبت از این صفحه نمایش ها به یک شیشه پوشش کامل نیاز دارید. واقعا بهترین شیشه برای گوشی های خمیده چیست؟ اما شیشه کامل چیست؟ و چرا گلس فول کاور برای گوشی لازم است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم و نکاتی در مورد لیوان چسب کامل و دور چسب می گوییم.


گلس فول کاور چیست؟

تفاوتگلس کامل با شیشه معمولی


شرکت های تولید کننده شیشه های محافظ صفحه، عینک هایی را تولید می کنند که پوشش تمام صفحه دارند تا بتوانند نیازهای افراد مختلف را که مدل های مختلف گوشی دارند، برطرف کنند. یعنی تمام قسمت های صفحه را پوشش می دهد. فرقی نمی کند که محافظ صفحه از شیشه سکوریت یا شیشه گرم یا سرامیک ساخته شده باشد. در هر صورت سعی می کنند شیشه محافظ فول کاور مطابق مدل گوشی تولید کنند.


اما گلس کامل چیست؟ گلس فول کاور نوعی شیشه است که تمامی لبه ها، لبه ها و رویه و کناره های گوشی را می پوشاند. حتی اگر گوشی دارای لبه های خمیده یا به اصطلاح Edge باشد، شیشه فول کاور یا تمام صفحه می تواند این قسمت ها را کاملا بپوشاند. شیشه تمام صفحه مخصوصا برای گوشی های جدید که اغلب لبه های خمیده دارند ضروری است. زیرا لبه های صفحه نمایش بیش از هر قسمت دیگری در معرض خطر هستند. این عینک در مدل های 2.5 بعدی، 3 بعدی، 5 بعدی و حتی 9 بعدی موجود است که ویژگی های خاص خود را دارد.


https://fonishop.com/product-category/glass/full-glass/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد