کابل شارژر سامسونگ

کانکتوری که برای شارژ بیشتر گوشی ها و تبلت ها استفاده می شود، Micro USB است. گوشی های جدیدتر اکنون از پورت Type-C پشتیبانی می کنند، با این حال هنوز گوشی های نوع B زیادی را می بینیم. بسیاری از گوشی های سامسونگ دارای یک پورت نوع B هستند که برای شارژ به کابل نوع B نیاز دارند.


همه ما هر روز با گوشی هوشمند یا تبلت به یک کابل باکیفیت و اورجینال نیاز داریم و استفاده از کابل با کیفیت و اورجینال به جلوگیری از آسیب رساندن به باتری و سلامت گوشی در هنگام شارژ دستگاه کمک می کند. سیم شارژر تایپ B سامسونگ با طول یک و نیم متر گزینه ای با کیفیت و اورجینال است که می توان از آن برای شارژ گوشی و یا انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر استفاده کرد.


مشخصات کابل و شارژر سامسونگ

ولتاژ ورودی کابل شارژ سامسونگ 5.3 ولت با جریان 2 آمپر و با ولتاژ 9 ولت 1.67 آمپر خواهد بود.


طول کابل: 1.5 متر

ولتاژ و جریان ورودی: 5.37 ولت / 2.0 آمپر یا 9.0 ولت / 1.67 آمپر

نوع رابط: USB / micro USB

قابلیت شارژ گوشی و تبلت با پورت Micro USB

این محصول تنها کابل شارژر اصلی سامسونگ می باشد. اگر به یک سری شارژر سامسونگ نیز نیاز دارید، می توانید آداپتور سریع سامسونگ را جداگانه تهیه کنید.


البته اگر به دنبال شارژر اصلی سامسونگ هستید، به جای پرداخت هزینه کابل شارژر سامسونگ و سر شارژر به صورت جداگانه، می توانید شارژر و کابل شارژ را با هم تهیه کنید. هنگام خرید شارژر سامسونگ به نوع پورت گوشی سامسونگ و کابل شارژ توجه کنید.


گارانتی کابل شارژر اصلی سامسونگ در فروشگاه جانبی

فروشگاه جانبی اصالت تمامی کالاها را تضمین می کند. از قیمت کابل شارژر سامسونگ و کیفیت آن می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت و محصول را دریافت نمایید. همچنین ضمانت اصل بودن کالا، نگرانی شما را از بابت اصالت کالا برطرف می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 17:35 http://Ruzegar.com

توضیحات خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد