توضیحات بالابر ها

 

بالابر ستونی آلومینیمی

 

مناسب استفاده های مختلف بوده و از ۸ تا ۱۸ متر تولید می شوند و ظرفیت ۱۳۰ تا ۲۵۰ کیلوگرم دارند. بالا بر های آکاردئونی یا قیچی نیز از ۳۰۰ کیلوگرم تا ۱۰۰۰ کیلوگرم تولید شده و از ۵ تا ۱۳ متر دسترسی ارائه می شوند که به نوعی بالابر صنعتی به حساب می آید.

 برخی از شرکت های اروپایی بالا بر آکاردئونی نفربر را تا ۳۰ متر ارائه می کنند.  شیوه کار بالا بر ها با یکدیگر متفاوت است و برای انتقال بار از برق ، دیزل و نیروی هیدرولیک بستگی به نوع بالابر استفاده دارد. عوامل تعیین کننده‌ در استفاده از بالا بر عواملی همچون ظرفیت، ایمنی، محیط کار دستگاه ، نوع کاربری و قیمت آن می باشد.

بالابر آکاردئونی خودکششی

 

به دلیل داشتن سبد یا سکوی کار وسیع بسیار مناسب کارهای مربوط به تعمیر و نگهداری، بازرسی، رنگ آمیزی و یا نصب تجهیزات می باشد. این سبد در بالابر های شرکت کندوکاو ماشین توانایی گسترش داشته تا هرچه بیشتر به محل کار در ارتفاع نزدیک شده و دسترسی بهتری به افراد جهت انجام کار بدهد. 

این نوع بالا بر ها از نوع خودکششی بوده و نیروی بالا برنده آن توسط جک های هیدرولیکی تأمین می گردد. قابلیت حرکت در ارتفاع به دلیل عدم استفاده از جک‌های جانبی برای تثبیت از دیگر ویژگی‌های این نوع بالابر می باشد. بالابر خودکششی آکاردئونی به دلیل اینکه سطح اتکای بیشتری دارند از نظر ایمنی، امنیت بیشتری در مقابل باد و تکان در ارتفاع را دارا می باشد. 

نیروی محرکه بالابر آکاردئونی توسط باتری و یا موتور دیزل تامین می گردد که برای محیط‌های داخلی و بسته بالابر آکاردئونی الکتریکی مناسب تر می باشد هرچند که بالا بر های دیزلی شرکت کندوکاو ماشین دارای کمترین میزان آلایندگی بوده و دارای استاندارد یورو ۴ می باشند.

بالابر ساختمانی حمل مصالح

 

برای ساخت و تعمیر انواع آپارتمان و همچنین استفاده بر سر چاه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. بالابر ساخمانی حمل مصالح توانایی حمل بار تا ۳۰۰ کیلوگرم (به صورت اسمی) و ۲۰۰ کیلوگرم به صورت دائمی را دارد. 
بالابر ساختمانی حمل مصالح مدل ۱۱۲۱/۱۰ دارای الکتروموتور با قدرت ۳ اسب بخار و سرعت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه ساخت کشور چین (درجه ۱) و گیربکس حلزونی روانکار ساخت اصفهان و کلید ۳۰ آمپر پویان می باشد. 
برای بالابر ساختمانی حمل مصالح ۲۵ متر سیم بکسل در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز مشتری قابل تغییر است. بالا بر ساختمانی مدل ۱۱۲۱/۱۰ فاقد گارانتی می باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد