بالابر های خانگی



بالابر ها  شامل انواع موتورخانه هیدرولیک و جک های هیدرولیک و وینچ های صنعتی می باشند که یکی از دستاورد های منحصر به فرد بشر می باشد. به طور کلی بالابر تولید شده به چهار نوع تقسیم می شود که عبارتند از:

1. بالابر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc

2. بالابر هیدرولیک مدل عنکبوتی

3. بالابر هیدرولیک کابین آلومینیوم

4. بالابر هیدرولیکی کابین شیشه ای

بالابر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc

شرکت  های تولیدی  در بالابر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc با داشتن اتاقی از جنس pvc مقاوم در برابر هرگونه رطوبت و تابش مستقیم نور آفتاب است.


این بالابر خانگی قابل نصب در ساختمان های مسکونی و اداری, ویژه حمل افراد می باشد که مناسب فضای بیرون داخل ساختمان است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی بین طبقات ساختمان تردد نمایید. 


از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بالابر خانگی کارکردن با برق تک فاز می باشد که باعث تمایز با دیگر دستگاه های موجود در بازار است به این صورت که در صورت عدم وجود برق سه فاز دستگاه توسط سنسورهایی هوشمند به برق تک فاز موجود در ساختمان وصل و شروع به حرکت می نماید. 


بالابر خانگی الکتروهیدرولیک کابین pvc برخلاف نمونه های مشابه موجود در بازار نیازی به اختصاص دادن مکانی جهت نصب موتورخانه ندارد و همین موضوع نشان دهنده اختصاص فضایی کم جهت نصب بالابرخانگی است. این بالابرخانگی دارای موتوری فوق العاده کم صدا می باشد که مزاحمتی برای افراد داخل ساختمان ایجاد نمی کند. 

کارکرد این بالابر به نحوی تنظیم شده است که موقع حرکت نرم و بدون شک حرکت کرده و باعث تکان ناگهانی و لرزش دستگاه نمی شود.

دستگاه بالابر خانگی الکترو هیدرولیک با کابین pvc دارای ضمانت نامه ای کتبی با هولوگرام اصل از طرف شرکت های گوناگون  قابل ارائه می باشد که هنگام نصب از سمت نصاب شرکت تحویل مشتری عزیز داده می شود.
 که در صورت هرگونه نقص یا مشکل شرکت پاسخگوی مشکلات و جبران خسارات وارد شده باشد. نصب دستگاه بالابر توسط افرادی ماهر و متخصص و کاربلد که از طرف  این شرکت ها فرستاده می شوند صورت می پذیرد که این افراد دارای دانشی بالا مرتبط با مهارت اجرایی خود هستند .
و کار نصب دستگاه را در کمترین زمان به بهترین نحو ارائه می دهند.  بعد از نصب اولیه توسط نصاب های معتبر این تعهد را به مشتری می دهد که هرگونه تعمیر یا انتقال دستگاه از جایی به جایی دیگر را برای مشتری گرامی فراهم نماید. بله درست است این دستگاه بعد از نصب قابلیت جابجایی از مکانی به مکان دیگر را دارا می باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد