خرید اینترنتی تبلت ارزان از بهترین فروشگاه ایران

تبلت ها ابزارهای هوشمندی هستند که برای برخی از افراد ضروری است. شما باید کالاهای خود را از فروشگاهی تهیه کنید که نه تنها محصولات متنوعی دارد، بلکه به کیفیت و قیمت مناسب نیز اهمیت می دهد. من از تبلتم چه می خواهم؟! این سوال را از خود بپرسید، حالا به فروشگاه ما بیایید و لیست تبلت های ما را ببینید. غیر ممکن است، تبلت بخواهید اما از ما خرید نکنید. در ادامه با My Powerful blog همراه باشید.

 

 

قیمت تبلت

قیمت هر تبلت با توجه به کارایی و امکانات آن متفاوت است و کاربر باید با توجه به انتظارات خود یک محصول ایده آل را انتخاب و سپس اقدام به خرید کند. یکی از بزرگترین چالش هایی که اکثر مردم با آن روبرو هستند قیمت محصول است. نوسانات ارز باعث می شود قیمت ها روز به روز تغییر کند و خرید را برای شما سخت کند. برای اطلاع از قیمت تبلت ها می توانید به فروشگاه لیپاک بیایید، ما تمامی تبلت ها را برای شما آماده کرده ایم. قیمت پایین، کیفیت بالا و تنوع تبلت در فروشگاه لیپک خرید شما را آسان می کند.

قیمت تبلت سامسونگ

   کیفیت و عملکرد محصولات سامسونگ باعث محبوبیت این برند در سراسر کشورمان شده است. تبلت های سامسونگ نیز با توجه به عملکردی که ارائه می دهند، قیمت های متفاوتی دارند. در طراحی تبلت های سری S سامسونگ از ظرافت خاصی استفاده شده است و این سری از نرم افزارهای جدید پشتیبانی می کند. سری دیگر سری A است که قیمت کمتری نسبت به سری S دارد. با توجه به نیاز خود می توانید تبلت مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای اطلاع از قیمت محصول به لیست تبلت های سامسونگ در فروشگاه لیپک مراجعه کنید. قیمت تبلت سامسونگ در لیپک همیشه به روز است اما با کمترین قیمت ممکن به شما ارائه می شود.

قیمت تبلت مایکروسافت

اگر به تبلتی قدرتمند و حرفه ای و آماده برای هر کاری نیاز دارید تبلت مایکروسافت گزینه بسیار خوبی برای شماست. تبلت مایکروسافت در مقایسه با تبلت های دیگر از قیمت بالایی برخوردار است. مایکروسافت سرفیس پرو یکی از گران ترین و قدرتمندترین سری تبلت های این شرکت است. اگر به دنبال تبلت مایکروسافت قدرتمند اما اقتصادی تر هستید، Microsoft Surface GO انتخاب مناسبی برای شماست.

برای اطلاع از قیمت تبلت مایکروسافت باید به فروشگاهی مراجعه کنید که نه تنها محصولات باکیفیت ارائه می دهد بلکه از نظر قیمت نیز منصفانه کار می کند، فروشگاه  اینجاست تا تبلت مایکروسافت را با بهترین قیمت در بسته بندی اصلی تحویل دهد.

قیمت تبلت لنو

تبلت های لنوو نه تنها قیمت پایینی در بازار دارند، بلکه می توانید به راحتی آن ها را حمل کنید. این شرکت سالهاست که انواع لپ تاپ و تبلت را با کیفیت بالا و قیمت پایین به فروش می رساند. قیمت تبلت لنوو متفاوت است و شما می توانید با توجه به نیاز خود تبلت خود را از لیست تبلت های فروشگاه لیپاک انتخاب کنید. اگر برای بازی و سرگرمی به تبلت محکم و کاربردی نیاز دارید، لنوو تبلتی با قیمت مناسب برای شما در نظر گرفته است. اگر کارهای روزانه خود را با تبلت مدیریت می کنید، باز هم لنوو بهترین تبلت را برای استفاده شما با ایده آل ترین قیمت دارد. منتظر نباشید و به سراغ لیست تبلت های لنوو در فروشگاه لیپاک رفته و پس از بررسی قیمت تبلت ارزان تبلت مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. ما اصالت و کیفیت محصولات خود را تضمین می کنیم.

قیمت تبلت هواوی

مهم نیست که چقدر بودجه برای خرید تبلت دارید، مهم این است که هواوی تبلت هایی را برای هر سلیقه ای با بهترین قیمت تولید می کند تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. با توجه به بازار کنونی همه به دنبال محصولی با قیمت مناسب با بالاترین کارایی هستند، کافیست با ما به فروشگاه لیپاک بیایید و قیمت تبلت هواوی را بررسی کنید.

انواع تبلت با توجه به نوع کاربری

تبلت ها بسته به کاربردشان انواع مختلفی دارند. با توجه به انتظارات کاربران از تبلت، باید به نوع سخت افزار و ویژگی های آن توجه کرد. البته تبلت ویندوزی که قابلیت نصب فیزیکی کیبورد و ماوس را دارد از نظر کاربری و سخت افزار با تبلت کودکان و دانش آموزان متفاوت است. تبلت ها می توانند همکلاسی خوبی برای دانش آموزان در کلاس و یک دوست خوب در اوقات فراغت باشند. همچنین طراحان و مدیران بیش از دیگران نیاز به تبلت را احساس می کنند تا بتوانند از پریزهای برق دور شده و در هر جلسه و مکانی به راحتی کار خود را انجام دهند. انواع تبلت ها با توجه به کاربرد به چهار دسته اصلی تبلت دانشجویی، تبلت دانشجویی، تبلت بازی و تبلت ویندوزی تقسیم می شوند.

تبلت دانش آموزی

تبلت های دانش آموزی همانطور که از نامشان پیداست برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. قیمت این تبلت ها تقریبا با قیمت گوشی های دانشجویی برابری می کند و به دلیل داشتن صفحه نمایش عریض از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. این مدل تبلت ها برای انجام کارهای پردازش سبک طراحی شده اند و قادرند به نیازهایی مانند وبگردی و تحقیق، نصب اپلیکیشن های آموزشی و بازی های سبک برای کاربران پاسخ دهند. این مدل از تبلت ها نسبت به سایر تبلت ها قیمت پایین تری دارد و از امکاناتی مانند دوربین، وضوح تصویر، رم و پردازنده مناسب و متعادل بهره می برد.

تبلت دانش آموزی

تبلت ها یکی از مهم ترین ابزارهای آموزشی برای دانش آموزان هستند. این تبلت ها به خوبی انتظارات دانش آموزان را برآورده می کنند زیرا حمل آن ها راحت تر از لپ تاپ ها است و همچنین به دلیل اینکه شارژ را برای مدت طولانی تری نگه می دارند. تبلت های دانش آموزی در کلاس، کتابخانه، کافه و هر جای دیگر در دسترس دانش آموزان است و امکان اتصال به اینترنت پرسرعت، وب گردی و مشاهده فیلم های آموزشی و کلاسی را در سطح وسیع برای دانش آموزان فراهم می کند. صفحه نمایش یکی دیگر از ویژگی های خوب تبلت ها که آن ها را از تلفن های همراه متمایز می کند، امکان استفاده حرفه ای از خودکار برای تایپ و نقاشی است که برای دانش آموزان ضروری است.

بازی تبلت

تبلت های بازی دارای سخت افزار قدرتمندی هستند که قابلیت های آن ها را نسبت به تبلت های دیگر افزایش می دهد. داشتن رم بالا، پردازنده گرافیکی قوی و صفحه نمایش و باتری با کیفیت از ویژگی های این نوع تبلت ها است. برخی از این مدل های تبلت قابلیت اتصال به ماوس را دارند تا بازی هایی که با ماوس و کیبورد انجام می شود به راحتی روی آن ها اجرا شود. برخی از این مدل های تبلت دارای پردازنده بسیار قدرتمندی برای ارائه بازی هایی مانند شطرنج با بالاترین قدرت پردازشی به کاربران حرفه ای هستند. داشتن صفحه نمایش عریض و پردازنده گرافیکی قوی و سیستم خنک کننده مناسب وجه تمایز این تبلت ها از سایر تبلت ها می باشد.

تبلت ویندوزی

این مدل از تبلت ها معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر تبلت ها دارند و دلیل آن استفاده از سیستم عامل ویندوز است. برای استفاده از ویندوز، این تبلت ها مانند لپ تاپ ها می توانند دارای هسته، پردازنده گرافیکی با رم مجزا و رم DDR4/DDR5/DDR6 باشند. بسیاری از این مدل های تبلت ویندوزی را می توان به صفحه کلید و ماوس متصل کرد تا کارهای روزانه یا حرفه ای خود را مانند لپ تاپ انجام دهید. مایکروسافت با ارائه سری سرفیس یکی از شرکت های پیشرو در تولید تبلت های ویندوزی است.

تبلت بخر

ما در دنیایی زندگی می کنیم که کالاها و محصولات هوشمند با زندگی ما مرتبط هستند و هر ساله محصولات جدیدی برای رفع نیازهای انسان ساخته می شود. تبلت ها نیز با توجه به عملکردشان مورد استفاده قرار می گیرند. خرید تبلت کار ساده ای نیست. ابتدا باید هدف خود را از خرید آن مشخص کنید، حالا تبلتی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد و سپس اقدام به خرید تبلت خود کنید. اگر قصد خرید تبلت پرقدرت برای کارهای مهندسی را دارید، لیپاک پیشنهادات بسیار خوبی برای شما دارد. اگر می خواهید برای فرزندتان تبلت مناسبی برای مدرسه و بازی تهیه کنید، ما همچنان پیشنهادهای شگفت انگیزی را با قیمت های شگفت انگیز برای شما داریم! اگر قصد خرید تبلتی را دارید که برای مطالعه مناسب باشد


منبع: mysmartprice

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد